خلاصه داستان سریال ترکی دکتر معجزه قسمت ۹ + زیرنویس و دوبله

شب بلیز در امارت زیبای خود منتظر نشسته بود تا اینکه فرمان میرسد. او با سردی شب بخیر گفته و به اتاقش میرود.
صبح روز بعد علی در خانه ی جدیدش بیدار میشود و به دکترعادل زنگ میزند. او اطلاع میدهد که خانه ای جدید گرفته و آدرسش را میدهد. نازلی و دمیر و پرستارها باهم به بیمارستان میرسند. آنها اتفاقی بحث و سردی بلیز و فرمان را در لابی میبینند. پرستارها با تعجب میگویند که این دو بسیار عاشق یکدیگرند. اگرهم دعوا کرده باشند سریعا آشتی خواهند کرد. نازلی که عاشق استاد فرمان است از حرف هایی که میشنود ناراحت میشود. زن حامله ای در بیمارستان بستری شده است. او پنج ماهه باردار است و یک تومور در شکم دارد که هرلحظه ممکن است فرزند را بکشد و باید سریعا عمل شود. اما مادر بیماری قلبی هم دارد که ممکن است هنگام عمل سکته قلبی کند و بمیرد. شوهرش اصرار دارد که بیخیال بچه بشود زیرا جانش در خطر است و زمان دیگری میتوان بچه دار شد. اما زن نمیخواهد تسلیم بشود زیرا قبلا سه بار بچه اش سقط شده است.
دکتر فرمان پیشنهاد میدهد که بچه را سقط کند چون ریسک عمل بسیار بالاست. اما علی میگوید شانسی برای نجات مادر و فرزند وجود دارد. دکتر فرمان برای انجام همچین عمل حساسی دو به شک است. برای همین پرونده زن را به اتاق بلیز میبرد و از او میخواهد بررسی اش کند. بلیز که تحمل رفتار سرد فرمان را نداشت با گریه بخاطر حرفی که زده بود معذرت خواهی میکند و میخواهد هرچه زودتر آشتی کنند. فرمان قبول میکند. پدر و مادر زن حامله از راه میرسند، گویی کارخانه دار است و فرمان را تهدید میکند که نباید عمل انجام گیرد وگرنه از بیمارستان شکایت خواهد کرد و همه را علیه آنها میکند. فرمان میگوید که رضایت عمل فقط با خود بیمار است و دیگران در این تصمیم نمیتوانند دخالت کنند. تانجو مرد را آرام میکند.
دکتر علی و دمیر پرونده پیرمردی را بررسی میکنند. علی خیلی رک به پیرمرد می‌گوید که قلبش بیمار است و به زودی از کار می افتد. برای همین باید در قلبش باتری کار گذاشته شود اینگونه پنج سال بیشتر عمر خواهد کرد. پیرمرد (آقای رحمی) شوکه می‌شود. جلسه ای فوری بین اعضای هیئت مدیره بیمارستان، در مورد وضعیت زن حامله تشکیل شده است…
ArtemisS

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *