خلاصه داستان سریال ترکی دکتر معجزه قسمت ۸ + زیرنویس و دوبله

دکترعادل استعفانامه اش را آماده میکند و به دست بلیز میدهد و میگوید:{ داستان هرکس یه پایانی داره. مال منم تا همینجا بود} بلیز با گریه او را بغل میکند. علی که دم در خانه ی دختربچه بود، مادر‌ش را در مورد بیماری دختر قانع میکند. مادر بالاسر دخترش میرود. بچه بالا آورده و بیهوش افتاده است. مادر داد و فریاد میکند و از علی کمک میخواهد. پدر و مادر و علی بچه را به بیمارستان میبرند. او دچار پیچیدگی روده شده است و باید فورا عمل شود وگرنه میمیرد. علی او را با ماساژ قلبی به اتاق عمل میبرد.
دکتر عادل و بلیز بعد از با خبر شدن با عجله به سمت اتاق عمل میروند. دکتر تانجو به عادل تبریک میگوید زیرا علی با پیگیری اش جان بیمار را نجات داده است. عادل از خوشحالی لبخند میزند. بلیز کاغذ استعفا نامه را پاره میکند زیرا که دکترعادل دیگر ماندنی ست. دکتر فرمان به اتاق عمل می آید و این بار علی را بیرون نمیکند. حتی اجازه میدهد علی در انجام عمل کمک اش کند. آنها عمل را با موفقیت تمام میکنند. در این مدت نازلی در خانه اش منتظر علی است زیرا قرار بود واحد طبقه ی پایین را به علی نشان دهد. علی دیروقت به آدرس نازلی میرسد و از اتفاق اورژانسی ای که افتاده بود میگوید. نازلی که کلید واحد را از صاحب خانه گرفته بود، در را باز میکند و خانه را نشان میدهد. علی تمام در و پنجره ها را با متر اندازه گیری میکند. سپس رضایت ش را اعلام میکند و خانه را میگیرد. علی تصمیم میگیرد شب را در همان خانه بماند. او پتویی زمین انداخت و از کوله پشتی به عنوان بالش استفاده کرد. او عکسی قدیمی دونفره خودش و برادرش را در می آورد و روی میز میگذارد. آن روزها وقتی پدرش او را طرد کرده بود، به یتیم خانه فرستاده شد. با این حال دکترعادل هوایش را داشت و برایش لباس و اسباب بازی گرفته بود. علی فقط میخواست برادرش را ببیند. عادل عکسی ۴نفره از خانواده علی بیرون آورده بود. نصفه ی دیگر‌ که چهره ی پدرومادرش بود را پاره کرده و عکس علی و احمد را روی میز گذاشته بود. حالا علی همیشه میتوانست برادر‌ش را ببیند..
دکتر فرمان هنگام ترک بیمارستان به دکتر تانجو میگوید:{ میدونم چرا از علی حمایت میکنی. تو میخوای خطایی از علی سر بزنه و من از اینجا برم. اونوقت تو میشی رئیس بخش پزشکی} تانجو که ریلکس بود میگوید که حمایت از علی در هرحالت به نفعش است. اگر خطا کند تانجو جای عادل را میگیرد و اور موفق شود حامی علی خواهد بود..
ArtemisS

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *