خلاصه داستان سریال ترکی دکتر معجزه قسمت ۲ + زیرنویس و دوبله

بیلزخانم تصمیم میگیرد جلسه دیگری بگذارد تا با علی آشنا شود.
دکتر فرمان بهترین جراح بیمارستان است.او موهایی مشکی و چشمان آبی دارد و چهارشانه ست. استاد بسیاری از دانشجویان پزشکی ست و در کارش جدی و حرفه ای و زبر دست است. دستیارانش نازلی و دمیر هستند. نازلی پنهانی دکترفرمان را دوست دارد. و دمیر نازلی را…. در این میان دکترفرمان رابطه عاشقانه با صاحب بیمارستان بیلز خانم دارد…در ادامه دکتر فرمان با علی آشنا میشود و متوجه مشکل او در ارتباطات و حرف زدنش میشود. نزد دکتر عادل و بیلز میرود نارضایتی اش را اعلام میکند آنها میگویند به علی اعتماد داشته باشد. دکتر فرمان حرف های علی را شنیده بود که میگفت اکو. فهمید که پسربچه واقعا به اکو نیازدارد. او پمپ نفس مصنوعی ای که علی درست کرده بود را میبیند و با خود میگوید عالیست.
~~
نوزادی تازه متولد شده در دستگاه خوابیده و مشکلی دارد. مادرش با گریه برای دیدنش می آید. نوزاد باید عمل شود ‌و شانس زنده ماندنش پنجاه پنجاه است. او از نازلی قول و ضمانت میگیرد که همه تلاشش رابکند بچه زنده بماند. دکترفرمان از موضوع باخبر شد و ورود نازلی را به اتاق عمل ممنوع میکند. نازلی گریه کنان بیرون میرود. علی روی نیمکت نشسته، نازلی مشکل نوزاد را به علی میگوید و چون اندام نوزاد خیلی کوچک است احتمالا جراحی موفق نباشد. علی که به تمام اندام ها مسلط است راه حل توضیح میدهد. نازلی خوشحال به اتاق عمل میدود به دکتر فرمان راه حل را میگوید ولی دکتر خودش از قبل انجام داده بود و عمل موفقیت آمیز تمام شد. دکتر فرمان نازلی را بخاطر راه حل درستش تحسین میکند ولی نازلی از اینکه آن را از علی یاد گرفته چیزی نمیگوید. ولی بعدا پشیمان میشود و دست علی را میگیرد و به اتاق دکتر میبرد او را معرفی میکند و حقیقت را میگوید. دکتر فرمان خیلی بی میل بود. او به علی گفت:[ تو هیچوقت نمیتونی جراح بشی] علی ناراحت به حرف دکتر فکر میکرد.
در اتاق جلسه بیلز خانم معروف شدن دکتر علی را یک فرصت میخواند. و عقیده دارد برای آینده بیمارستان خیلی خوب است.. دکتر عادل خوشحال خبر میدهد تا علی را به اتاق جلسه بیاورند….
ArtemisS

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *