خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 219

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 219 را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 152

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 219

صبح،هولیا آماده شده و از دمیر میخواهد که حاضر شود تا برای مراسم افتتاحیه مدرسه خیریه بروند. دمیر می‌گوید که جلسه کاری دارد و نمی‌تواند بیاید. هولیا به تنهایی به مراسم می رود. همه اهالی مهم چکوراوا مقابل مدرسه جمع شده اند و خبرنگاران نیز آمده اند. همه کنجکاو هستند که بدانند کدام خیری این مدرسه را ساخته است. آنها ابتدا تصور میکنند که کار یامان ها باشد، اما هولیا انکار میکند.
کمی بعد، تکین به همراه بهیجه به مراسم می آیند.
هولیا چپ چپ به آنها نگاه میکند. سخنران توضیح میدهد که کسی که مدرسه را ساخته است، تکین بوده است و از او دعوت میکند تا صحبت کند. تکین پشت تریبون رفته و اعلام می‌کند که این مدرسه را به یاد کسی که او را از مرگ نجات داده بنا نهاده است. سپس بهیجه را صدا میزند. تابلوی مدرسه بر پا شده و نام بهیجه روی مدرسه گذاشته شده است. هولیا عصبی شده و مراسم را ترک میکند.
بعد از مراسم، همه خانمهای انجمن خیریه دور هم جمع شده و در حال غیبت در مورد یامان ها و هولیا هستند. صحبت به ارجمند رسیده و شرمین غیر مستقیم توضیح میدهد که دمیر ارجمند را به خاطر مسایل ناموسی کشته است.
هولیا با یک نفر قرار گذاشته و به او پول میدهد و از او میخواهد که به استانبول برود و در مورد تمام جزییات زندگی بهیجه تحقیق کند و برای او خبر بیاورد.
شرمین از بهیجه میخواهد که اگر آشنایی در بخش های دولتی دارد، کمک کند تا او بتواند ژولیده را از چکوراوا انتقال بدهد. بهیجه می‌گوید که پرس و جو میکند.
چتین در شرکت با ناراحتی پیش ایلماز آمده و خبر میدهد که تمام دویست سفارشی که برای موتور آب بود، لغو شده و همه از خرید پشیمان شده اند. ایلماز شوکه و عصبانی می شود و مطمئن است که کاسه ای زیر نیم کاسه است. او به تکین می‌گوید که بیچاره شده اند، زیرا پنج میلیون لیره ضرر کرده اند و وام نیز گرفته اند. تکین او را دلداری داده و می‌گوید که با فروش زمین، ضررها را جبران میکنند.
دمیر با تعدادی از اهالی در یک جای مخفی قرار گذاشته و به همه آنها چک میدهد. او در واقع خودش همه را برای پیش خرید موتور آب از ایلماز فرستاده بود تا سپس آنها را لغو کنند و ایلماز ضرر بکند.
شب هنگامی که ایلماز و تکین به خانه می روند، دمیر با افتخار در حیاط ایستاده و به آنها نگاه میکند. ایلماز از قیافه دمیر متوجه می شود که کار او بوده است و به شدت عصبانی می شود، اما تکین جلوی او را میگیرد تا سراغ دمیر نرود.
نامه ای بی اسم برای ژولیده می رود که داخل آن نوشته شده است که دمیر قاتل ارجمند بوده است. ژولیده پلیس را دم خانه دمیر میفرستد تا او را برای بازجویی بیاورند.
دمیر به کلانتری می رود و می‌گوید که چنین کاری نکرده است و این یک تهمت است. با این حال ژولیده می‌گوید که باید دوباره شهادت بدهد.
وقتی دمیر به خانه می رود، موضوع را به هولیا می‌گوید. او می‌گوید که اگر قرار باشد برای آنها دردسر درست بشود، ایلماز را لو میدهد و می‌گوید که او ارجمند را کشته است. زلیخا از پشت دیوار حرفهای دمیر را می شنود و شوکه می شود. او سریع به اتاق می رود و با خانه ایلماز تماس می‌گیرد و با او در کلبه جنگلی قرار می‌گذارد. مژگان متوجه تماس می شود. ایلماز به دروغ به مژگان می‌گوید که کاری پیش آمده است و از خانه بیرون می رود.
ایلماز و زلیخا به خانه جنگلی می روند. زلیخا با گریه از ایلماز در مورد کشتن ارجمند سوال میکند. ایلماز اشکهای زلیخا را پاک کرده و او را بغل میکند و میگوید که همه چیز را توضیح میدهد. سپس با هم داخل کلبه می روند.
مژگان از پشت دیوار، از آنها فیلم گرفته و با گریه به آنها نگاه میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 219 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 220 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *