خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 342

در این مطلب خلاصه قسمت 342 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 342

فرهاد کامیون را بررسی می کند و می گوید که هیچ بمبی در آن نیست. یاماچ و جومالی و جلاسون در کامیون را باز می کنند و با جنازه ی خدمتکارهایی که به خانه ی اردنتها فرستاده بودند رو به رو می شوند. آنها عصبی و ناراحت می شوند و یاماچ کاراجا را صدا می زند و جنازه ها را نشانش می دهد و می گوید:« ازم پرسیده بودی این عذاب تموم می شه یا نه؟ من تمومش می کنم. به هر قیمتی که شده. حتی به قیمت جون برادرهام و بچه های به دنیا نیومدم و تو و مادرم. این جنگ با من شروع نشده اما با من تموم میشه.» کاراجا با چشمان پر از اشک به حرفهای او گوش می دهد.
چنگیز برای اینکه یاماچ را حرص بدهد با او تماس می گیرد و تهدیدش می کند و می گوید:« وقتی منو گرفتی باید می کشتی یاماچ. اشتباه کردی و تاوانشو پس می دی.» یاماچ از او می خواهد که خیلی هم با اطمینان حرف نزند. بعد از این تماس چنگیز از گولکان سراغ لوازمی که سفارش داده بودند را می گیرد و گولکان می گوید که به زودی سفارشها می رسند. گولکان و اگدای سر کارهایی که چنگیز ازشان خواسته بحث می کنند و ثریا با فهمیدن این موضوع آنها را به اتاقش می برد تا از اتفاقات اخیر سر در بیاورد. گولکان و اگدای ماجرای دشمنی چنگیز با یاماچ را تعریف می کنند و ثریا می گوید:« بچه ها بذارید پدرتون خودش وارد این جنگ بشه. شماها از خودتون و کارتون محافظت کنید. شما فقط کارهایی رو که می خواد انجام بدید و بعدش فقط تماشا کنید. چنگیز معلومه که ترسیده و حالا نوبت ماست که تو راس کارها باشیم. حتی اگه چنگیز توی این جنگ پیروز هم بشه زخم برمی داره. » اگدای حرفهای مادرش را تایید می کند. گولکان مات و مبهوت به حرفهای ثریا گوش می دهد و ناراحت است. ثریا به او می گوید:« پسرم بابات هیچ وقت مارو دوست نداشت. در واقع هیچکسو دوست نداشت. الان هم اگه تو رو دوست داره فقط بخاطر اینه که به دردش می خوری. اگه به دردش نخوری ولت می کنه.»
علیچو یاماچ را پیش سحر و بچه هایش می برد تا او مشکلات آنها را هم حل کند. یاماچ به سحر قول خانه و غذا و کار می دهد و از او می خواهد که به انها اعتماد کند. سحر بعد از مدتها لبخند کوچکی می زند.
سرن وانمود می کند که اولگا هنوز در اتاقش است و بیرون نمی آید. او پیش ثریا می رود و به او می گوید:« من می خوام امشب کار اولگا رو تموم کنم. توی صندوق عقب می ذارمش تا مثلا ببرمش پیش پسرش. فقط ازت می خوام تو هم باهام بیای تا کسی شک نکنه.» ثریا با کمال میل قبول می کند چون می خواهد همراه سرن باشد و صحنه ی مرگ اولگا را با چشمان خودش ببیند.
چنگیز سمی که سفارش داده را به گولکان می دهد تا به وسیله ی آن آب گودال را مسموم کند. آدمهای چنگیز از قبل لوله های آب گودال را قطع کرده اند و تانکرهای آب را وارد محله کرده اند. آنها بعد از اضافه کردن سم به آب آن را میان مردم محله پخش می کنند و تمام محله در آن روز از همان اب استفاده می کنند.
یاماچ با بررسی دفتر اولگا سه مکان را برای دزدیدن پول اردنتها مشخص می کند. یکی مدرسه ی پیش دبستانی و دیگری بیمارستان اردنتها و مکان سوم هم بانکی که پولهای اردنتها را در گاوصندوق نگهداری نمی کند و آنها را پشت دیوارهایش پنهان کرده است. جوانهای محله سه دسته می شوند و در پوشش های مختلف وارد این مکانها می شوند و پولهای اردنتها را که معمولا در زیرزمین پنهان شده اند پیدا می کنند و بخشی از آنها را می دزدند. در آخر یاماچ اسم چنگیز و گولکان و اگدای و چاعتای را روی کاغذهایی می نویسد تا به قید قرعه اولین اردنتی که قرار است کشته شود مشخص شود. جومالی یکی از کاغذها را برمی دارد و آن را باز می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 342 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 343 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *