خلاصه داستان سریال ترکی روزگارنی در چکوروا قسمت 14

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 14 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 14

صبح، دمیر و زلیخا قرار است برای ماه عسل به اروپا بروند. ثانیه از اینکه زلیخا به چینن شرایطی رسیده به شدت عصبی است و مدام با فادیک و گولتن و غفور دعوا میکند و حرصش را سر آنها در می آورد.
خانم بزرگ وقتی می بیند که زلیخا، حلقه اش را درآورده، به او میگوید که او باید همیشه حلقه در دستش باشد، زیرا از این به بعد عروس خانواده‌ یامان ها است.
دمیر و زلیخا حاضر شده و به سمت اروپا برای ماه عسل می روند.
دمیر، زلیخا را دور اروپا میگرداند و برای او بهترین هدایا و لباسها را می خرد. او سعی دارد مهر زلیخا را جلب کند تا به او علاقه مند شود، اما زلیخا همچنان با سردی با او برخورد میکند و لبخندی بر لب ندارد.
برادر ناتنی زلیخا، وقتی متوجه می شود که او با چه خانواده ای وصلت کرده، خودش را به چکوراوا می رساند.

او به دروغ خودش را پسر عمه زلیخا معرفی میکند. خانم بزرگ او را می شناسد و با عصبانیت به روی او می آورد که با زندگی زلیخا چه کرده است.

ولی ابتدا هول می شود، اما سپس میگوید که مطمئن است دمیر از رابطه واقعی زلیخا و ییلماز خبری ندارد.

خانم بزرگ برای اینکه ولی را ساکت نگه دارد، مبلغی پول به او میدهد و از او میخواهد که دیگر هرگز به آنجا نیاید، زیرا آن وقت طور دیگری با او برخورد میکند.

شرمین که به آنجا آمده، ولی را میبیند و تصور میکند که ولی پسر عمه زلیخا است. خانم بزرگ از غفور میخواهد که برای او بلیت بگیرد و سوار قطار کند تا به استانبول برگردد.

او این بار، به غفور پول زیادی میدهد تا برای خودش تکه ای زمین بخرد. غفور خوشحال شده و بیشتر حواسش به پنهان کردن راز خانم بزرگ است.

ولی از قطار پیاده شده و داخل آدانا می ماند، زیرا فهمیده است که خانواده دمیر خیلی ثروتمند هستند و او با آن مبلغ کم پول راضی نمی شود.

بعد از یک ماه، دمیر و زلیخا از ماه عسل برمیگردند. در خانه، همه در تدارک تهیه غذا برای برگشت زلیخا و دمیر هستند.

خانم بزرگ به ثانیه و بقیه تذکر داده است که از این به بعد باید زلیخا را عروس خانم صدا بزنند و هیچکس حق ندارد پشت سر عروس او حرفی بزند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان قسمت 14 سریال روزگارانی در چکوروا   لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 15  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *