خلاصه داستان سریال ترکی زن قسمت 190

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی زن (کادین) قسمت 190 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

خلاصه سریال ترکی زن قسمت 178

سریال زن قسمت 190

ایدل وقتی می بیند با شیرین در خانه تنها مانده کنار او می نشیند و سعی می کند در مورد سارپ و رابطه شان از او چیزهایی بپرسد اما شیرین به او روی خوش نشان نمی دهد.

وقتی جیدا و بهار به همراه بچه ها به آپارتمان می رسند، بهار برایش سخت است که وارد آن خانه بشود و به یاد ییلز می افتد.

دوروک هم که فکر می کند ییلز آنجاست با خوشحالی اسم او را صدا می زند و از پله ها بالا می رود.

جیدا و نیسان با ناراحتی به بهار نگاه می کنند و بعد سراغ دوروک می روند. بهار هم نفس کم می اورند و از اپارتمان خارج می شود و گریه می کند.

بالاخره بهار به خودش می آید و با هر سختی از پله ها بالا می رود و این در حالی است که تمام خاطراتش با ییلز در ذهنش می چرخد.

او همین که به خانه می رسد، جیدا هم از خانه اش بیرون می آید و بهار گریه می کند و می گوید که نمی تواند وارد این خانه بشود.

جیدا هم او را در آغوش می گیرد تا آرامش بکند.

شیرین که از وجود بهار و سارپ در خانه شان خیلی عصبانی است، به سوات زنگ می زند و با خشم به او می گوید که دامادش در خانه ی آنها و همراه بچه هایش است!

بعد وقتی بهار و سارپ و بچه ها در اتاق هستند، شیرین وارد اتاق آنها می شود و گوشی اش را به سمت سارپ می گیرد و می گوید پدر زنش خواسته با او صحبت بکند! سارپ با عصبانیت به شیرین خیره می شود و گوشی را می گیرد.

سوات به او می گوید که مونیر قرار است با عظمی صحبت بکند و با توجه به حرف های آنها باید وضعیت را بررسی بکنند پس از او می خواهد بیاید و سارپ هم قبول می کند.

بچه ها قرار است همراه پدرشان به مدرسه بروند و از این بابت خیلی خوشحال هستند و سارپ را با ذوق زیادی به معلمشان معرفی می کنند.

ایدیل و امره وقتی به روستا می رسند، ایدیل با اصرار از او می خواهد تا به محله هم سر بزنند و حتی در خانه ی مادربزرگ جیدا هم بروند! اما مادربزرگ جیدا خانه نیست و همسایه به آنها می گوید که بچه مریض شده و دکتر برده اند.

ایدیل عمدا می پرسد: «بچه ی خواهر جیداست؟ »

همسایه می گوید که نه بچه، بچه ی خود جیداست و رویش را از آنها برمی گرداند. امره از شنیدن این خبر شوکه می شود و ایدیل با لبخند دوباره از همسایه می پرسد: «بچه چند سالشه؟ » پیرزن می گوید هفت ساله است و امره بیشتر جا می خورد و زودتر همراه ایدیل آنجا را ترک می کند.

سارپ به خانه ی سوات می رود و کمی بعد که مونیر از راه می رسد، می گوید نظیر انها را آزاد کرده و دیگر کاری به کارشان ندارد و از همه مهمتر، سارپ می تواند با هویت واقعی خودش به زندگی ادامه بدهد اما همه چیزهایی که با اسم آلپ کاراهان به دست اورده را باید کنار بگذارد و مثل روز اول آس و پاس بماند! سارپ با نگرانی به مونیر خیره می شود.

عارف هم از زندان آزاد می شود و قیسمت به استقبال او می رود.

قیسمت از او می پرسد جایی که دوست دارد برود کجاست و عارف با خوشحالی می گوید: «بریم پیش بهار. »

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زن  قسمت 190 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زن (کادین) قسمت 191 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *