خلاصه داستان سریال ترکی زن قسمت 196

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی زن (کادین) قسمت 196 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

خلاصه سریال ترکی زن قسمت 178

سریال زن قسمت 196

انور با ناراحتی و نفرت به شیرین خیره می شود و بعد از او می خواهد قرضی که به ایدیل دارد را فورا بدهد و با انزجار از اتاق او بیرون می رود.

ایدیل با پوزخند به شیرین خیره می شود و شیرین با نفرت به او چشم می دوزد اما چاره ای هم جز دادن پولش ندارد. ایدیل هم بعد از دریافت پول، از آن خانه می رود.

سارپ پاکتی را که پیرل به او داده بود را به بهار می دهد. در پاکت، کارت دعوت به تولد علی و عمر است. بچه ها با ذوق زیاد از پدر و مادرشان می خواهند که حتما هر چهارنفرشان در تولد شرکت بکنند. بهار زیاد مایل نیست اما به بچه هایش نمی تواند نه بگوید.

انور حسابی به خاطر شیرین ناراحت است و به خدجیه می گوید: «برای اولین بار تو زندگیم به خاطر کارای شیرین میخوام بمیرم… » خدیجه سعی می کند او را آرام بکند اما فایده ای ندارد و تنهایش می گذارد. شیرین می خواهد پیش پدرش برود و از او معذرت خواهی بکند اما خدیجه این اجازه را به او نمی دهد.

انور عصر یادش می افتد که همسایه شان برای تبریک ازدواج مجدد بهار و سارپ برای شام خواهد آمد. انور با شرمندگی توضیح می دهد که نتوانسته برای هالوک توضیح بدهد که سارپ از اول نمرده بوده و برای همین مجبور شده بگوید که دوباره ازدواج کرده است.

بهار کمی ناراحت میشود اما بعد خنده اش می گیرد. تا اینکه هالوک با همسرش از راه می رسند و همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه که هالوک می پرسد بهار و سارپ چند سال است که همدیگر را می شناسند؟

انور می گوید شش سال و بعد هالوک می پرسد: «شوهر بهار خانم کی فوت کرد؟ » انور می گوید پنج سال است که فوت کرده و همه از این سوتی انور سکوت می کنند!

صبح، امره از خدیجه حال جیدا را می پرسد. خدیجه که از او خبر ندارد به دروغ می گوید که خوب است. اما جیدا آن روز را سرکار نیامده و خدیجه به بهار می گوید فکر می کند که بعد از آن هم دیگر نخواهد آمد.

سوات پیرل را به خاطر دعوت سارپ و بهار سرزنش می کند. پیرل می گوید: «میخوام بچه هام با خواهر و برادرشون رابطه ی خوبی داشته باشن! » سوات هرچقدر سعی می کند او را از این کار منصرف بکند موفق نمی شود.

بهار مشغول آماده کردن بچه ها برای تولد است اما خودش لباس مناسب ندارد. نیسان فکری می کند و به شیرین می گوید که اگر ممکن است یکی از لباس هایش را به بهار بدهد. اما شیرین می گوید که لباس های او اندازه بهار نیست و از نیسان رو برمی گرداند که انور دخالت کرده و می گوید: «چرا اندازه میشه! نیسان جون بیا خودمون بریم یه چیزی انتخاب کنیم! »

پیرل به دوستانش در مورد همسر قبلی سارپ می گوید و اضافه می کند که زن معمولی ای است که اصلا به چشم نمی آید. کمی بعد وقتی بهار و سارپ وارد مهمانی می شوند، پیرل و دوستانش از زیبایی بهار به او خیره می شوند و مات و مبهوت می مانند.

پیرل سعی می کند رفتار خوبی با بچه ها داشته باشد اما وقتی از دوستانش می شنود که از زیبایی بهار و توجه سارپ به او حرف می زنند، عصبی و ناراحت می شود و فورا به سمت گوشی اش می رود.

سوات که حرکات او را زیر نظر داشته از پیرل خواهش می کند عکس ها را برای بهار نفرستد اما پیرل دکمه ی سند را می زند و عکس ها برای بهار ارسال می شود….

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زن  قسمت 196 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زن (کادین) قسمت 197 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *