خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 92

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 92 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 25

سریال ستاره شمالی قسمت 92

کوزی از ییلدیز می پرسد که او‌ را بخشیده؟ ییلدیز تایید کرده و می گوید که از این به بعد جدایی ندارند.
در این لحظه کوزی می بیند که محمود را بغل کرده و از وحشت، از خواب می پرد و می فهمد که همه اینها خواب بوده.او می خواهد آب بخورد و می بیند که بطری آب خالی شده و می خواهد دنبال چشمه آب بگردد.او از کلبه بیرون می رود و می بیند که از کوه های اطراف آنجا آب جاری است و با خوشحالی از آن آب می خورد.
ییلدیز به محل معبد کنار دریا می رود و می بیند که کوزی آنجا هم نیست.
کوزی حالش خوب نیست و فکر می کند که از آبی که خورده است، مریض شده است.
صفر با ناهیده و دخترها به اداره پلیس می روند تا گزارش یک مفقودی را بدهند.آنها می گویند که کوزی برای استراحت رفت ولی دیگر از او خبری نشده و آنها نگران هستند.
پلیس می گوید که کارهای لازم مفقودی را شروع می کنند و اگر آنها هم اطلاعاتی پیدا کردند، خبر بدهند و از آنها عکس می خواهد.
کوزی کنار ساحل چند هیزم می گذارد و آنرا آتش می زند تا شاید از طریق دود آن،‌ به کمک او بیایند.کوزی از خستگی و بدحالی، روی زمین می افتد.
دخترها از اداره پلیس بیرون می آیند و ناراحت هستند.مینه می گوید که پدرشان بخاطر آنها عشقش را از دست داد. حالا هم آنها به او گفته اند که باید از اینجا برود.صفر ناراحت است و می گوید که او با کوزی “تله پاتی” دارد و حس می کند که او در وضعیت بدی هست و به کمک نیاز دارد‌.صفر حالت توهم پیدا می کند و بعد می افتد.
کوزی از تشنگی و بی حالی حالش بد است و احساس می کند که اگر به کمکش نیایند، او می میرد.
ییلدیز و بویراز هم دنبال کوزی هستند.ییلدیز می گوید که سیگنال گوشی او از کلبه ماهیگیری می آید‌ و در حالیکه همه دنبال او هستند،‌کوزی آنجا تفریح می کند.
ناهیده به ییلدیز زنگ می زند و می گویدکه صفر نتوانسته نبودن کوزی را تحمل کند و وارد شوک شده است و او را بیمارستان برده اند.ییلدیز و بویراز آنجا می روند.ناهیده بیقراری می کند و به ییلدیز می گوید که اگر او را بخشیده بود،‌کوزی گم نمی شد و صفر هم اینطور نمی شد.ییلدیز می گوید که کوزی در یک کلبه ای قایم شده که قبلا آنها با هم آنجا پناه گرفته بودند و حالش نیز خوب است.
فریده می گوید که صفر احساس می کند که کوزی احتیاج به کمک دارد.ییلدیز از پرستار می خواهد که اجازه دیدن صفر را بدهد.صفر هنوز به هوش نیامده.
دکتر می آید و می گوید که آزمایشات او نرمال است و مشکل خاصی ندارد، اما بخاطر غم از دست دادن دوست نزدیکش اینطور شده و در اثر ضربه روحی نمی خواهد بیدار شود.ییلدیز به صفر می گوید که ناراحت نباشد و کوزی حالش خوب است و در یک کلبه است.
صفر با شنیدن این حرفها به هوش می آید اما حالت عادی ندارد و از طریق حس ششم،‌می فهمد که کوزی در حالت بدی است و با ارتباط حسی که با او پیدا می کند، کوزی ییلدیز و دختر ها را به صفر می سپارد.سپس صفر در یک حالت غیر عادی می گوید که او در یک سفر کهکشانی بوده و می خواهد که برگردد چون حالش خوب نیست و در کلبه ماهیگیری احتیاج به کمک دارد.آنها فکر می کنند که او حرفهای ییلدیز را شنیده است.صفر می خواهد که به آن کلبه برود ولی ییلدیز می گوید که او خودش آنجا می رود و صفر باید استراحت کند چون خون دماغ دارد.صفر می گوید که خون دماغ او بخاطر “سفر در زمان ” است و او قدرت های خاصی دارد. صفر به ییلدیز می گوید که زودتر آنجا برود و او را نجات بدهد.
ییلدیز با دو نفر قایقران آنجا می رود و می بیند که کوزی کنار ساحل افتاده و بد حال است‌.کوزی فکر می کند که او هم توهم زا شده.ییلدیز می گوید که او خواب نیست و واقعی است و می خواهد کمکش کند. کوزی احساس می کند که دارد می میرد و می گوید که دوستش دارد.
کوزی می پرسد که اگر او واقعی است،آیا او را بخشیده؟ییلدیز می گوید که او عصبانی شده ولی هیچوقت از او قهر نکرده و از او دست نکشیده است.
ییلدیز به او آب می دهد ومی خواهد او را بیمارستان ببرد.صفر در بیمارستان باز هم دچار حالت های روحی می شود و ناگهان به حالت “تله پاتی” می رود.
دخترها از او فیلم می گیرند.صفر ادعا دارد که اسم او”یازده ” است و با قدرت دستش ، از راه دور، در را می بندد.بویراز می گوید که او را به سیرک می برد تا پولدار شود.آنها هر کدام سوالاتی درباره آینده خودشان می کنند.
ییلدیز زنگ‌ می زند و می گوید که حدس صفر درست بوده و کوزی را در یک کلبه پیدا کرده اند و حالش کمی بهتر شده و توصیه می کند که تا وقتی که آنها به بندر می رسند، به آمبولانس خبر بدهند.ییلدیز به کوزی می گوید که او را رها نکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 92 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 93 مراجعه فرمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *