خلاصه داستان سریال ترکی آپارتمان بیگناهان قسمت 20

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان خلاصه داستان سریال آپارتمان بیگناهان قسمت 20 را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال آپارتمان بیگناهان قسمت 1

سریال آپارتمان بیگناهان قسمت 20

صفیه با شنیدن خبر ازدواج هان از زبان پدرش دیوانه می شود و فریاد میزند: «میخواد بره و مارو تنها بذاره؟ میخوان این خونه رو ازمون بگیره و ما تو کوچه بمونیم؟! » حکمت می گوید: «نه نه من اشتباه 23333گفتم. معلومه که هان ازدواج نکرده. » گلبن به سمت صفیه می رود و می گوید: «آبجی میدونی که بابا عقلش درست کار نمیکنه. فکر نکنم هان اینکارو بکنه. »
پدر اینجی مقابل هان می نشیند و می گوید: «تو نیومدی دخترمو طبق رسم و رسومات از من خواستگاری کنی. یعنی با یه عقد خشک و خالی نمیشه. حتما برای دخترم یه عروسی باشکوه میگیری! ولی معلومه یه مدت قراره این ازدواج بینتون مخفی باشه. بهم بگو چقد منم بدونم و طبق همون سکوت کنم؟! » هان تمام مدت با حرص سکوت می کند و فقط به حرف های او گوش می دهد و نگاه ترسناکی به او می اندازد…. همان شب هان مخفیانه به زباله دانی می رود و صندوق عقب ماشین را باز می کند و با نفرت به زباله ای که شمایل جنازه را دارد خیره می شود.
اینجی به خاطر حس بدی که به خاطر رفتار هان پیدا کرده خواب به چشمانش نمی آید. اسرا می گوید: «چون تو با اویگار و پدربزرگت زندگی میکنی به این قضیه از دیدن منفی نگاه میکنی. نمیتونی اینجوری فکر کنی که این رو از رو حسن نیت انجام داده باشه؟! » اینجی می گوید: «اما میترسم یک بار قبول کنم هیچ راه برگشتی برام نمونه. »
وقتی هان به خانه می رسد صفیه فورا می پرسد: «بگو ببینم ازدواج کردی یا نه؟ » هان جا می خورد و صفیه می گوید: «بابا گفت! راستشو بهم بگو. » هان به اتاق پدرشان می رود و قضیه را از خود او می پرسد. حکمت می گوید که همچین حرفی نزده. صفیه از فضولی وارد اتاق پدر می شود هان که کلافه شده خانه را ترک می کند. صفیه بعد از رفتن او با ناراحتی می گوید: «این دختر آخرش داداشمون رو بدبخت کرد. » گلبن بالاخره جرئتش را جمع می کند و می گوید: «داداش عروسی نکرده. عقد اسد و اون دختره دوست اینجی بوده! خودم وقتی رفتم شرکت شنیدم. » صفیه برای لحظه ای نفس راحت می کشد و خوشحال می شود اما بعد رو به گلبن می گوید: «مشخص شد چرا رفتی شرکت! به خاطر اسد بود نه؟ تو غرق کثافت شدی! بی آبرو! زود برو حموم. » گلبن گریه می کند و صفیه آب خیلی داغ را برایش باز می کند و می گوید: «میری این تو. تو زیادی کثیف شدی! یه ساعت خودتو میسابی تا کثافت ها از بدنت تمیز شه. » گلبن در حالی که گریه می کند با آب داغ خودش را می شوید و وقتی از حمام خارج می شود صفیه به سمت کتاب های رمان عاشقانه اش می رود و می گوید: «همینا تورو اینجوریت کرد! همشو میبرم آتیش میزنم. » گلبن گریه اش شدت می گیرد و می گوید: «ابجی توروخدا نکن. خواهش میکنم منو بکش ولی اونارو با خودت نبر. » صفیه برای لحظه ای دلش به حال او می سوزد.
صبح شده و اینجی منتظر یک تماس از هان است تا معذرت بخواهد اما خبری از او نیست. موقع صبحانه، سرایدار در خانه ی انها را می زند و تعداد زیادی ویفری که اینجی دوست دارد را به او می دهد. اینجی لبخند میزند اما به اسرا می گوید تا هان تماس نگیرد آشتی نخواهد کرد!
وقتی اینجی و اسرا با هم از خانه خارج می شوند، زن گلفروش یک دسته گل به او می دهد. اینجی جا می خورد که هان از پشت سر جلو می آید و با او همراه می شود. آنها به کافه ای می روند و هان می گوید: «اینجی من بهت اعتماد دارم. باشه تو اون رادیو کار کن. » اینجی لبخند میزند و می گوید: «واقعا؟ ذاتا اگه قرار باشه با اویگار کار کنم خودم اونجا نمیمونم. » هان هم قبول می کند.
نریمان در کلاس است و پسری که از او خوشش می آید دفتر حل تمریناتش را که به نریمان می سپارد را از او می گیرد و از نریمان می خواهد تا میانه او و غمزه را هم درست کند. همان موقع اگه وارد کلاس می شود و خودش را معرفی می کند. غمزه از او خوشش می آید و کنار خودش جا باز می کند تا اگه کنارش بنشیند اما اگه ترجیح می دهد پیش نریمان بشیند و نریمان لبخند میزند.
مامور کنتور آب به در خانه می رود و به صفیه می گوید که این همه مصرف آب از یک خانه غیر ممکن است و حتما کنتور خراب است.
اسرا به اتاق رئیس رادیو می رود و می گوید: «فهمیدی دیگه؟ باید اینجی رو اینجا دوباره قبول کنی! » رئیس قبول می کند و اسرا می گوید: «تو خسته نشدی رابطه مون رو از همه مخفی کردی؟! » همان موقع اینجی وارد اتاق می شود و اسرا مثل قبل وانمود می کند که هیچ رابطه ای خارج از کار با رئیس ندارد. رئیس هم فورا خواسته ی اینجی را قبول می کند.
امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال آپارتمان بیگناهان قسمت 20 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال ترکی آپارتمان بیگناهان قسمت 21 مراجعه فرمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *