خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 255

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 255 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 255

در جشن، زهرا پیش مرت رفته و در مورد سرمایه‌گذاری آسمان و دادن پول به او صحبت میکند.

مرت میگوید که پول آنها کم است و بهتر است برای سود بیشتر پول زیادی را سرمایه‌گذاری کنند و یا افراد دیگری را نیز برای این کار معرفی کنند.

کریم پیش آنها آمده و زهرا بحث را عوض میکند. کریم که حس میکند مرت دوباره در حال کلاهبرداری است، به او هشدار می دهد که این کار را نکند.

اریم از دیدن کریم و ییلدیز در مهمانی به شدت عصبی است و با وجود تذکر هالیت برای اینکه خودش را کنترل کند، سمت ییلدیز رفته و به عمد به او طعنه می زند و لیوان از دست او می افتد. ییلدیز که دیگر طاقت بی احترامی های اریم را ندارد، با عصبانیت از او و هالیت گله میکند.

هالیت از او میخواهد که بعداً در خانه در این مورد صحبت کنند.

ییلدیز با ناراحتی به حیاط می رود و از اینکه هالیت دنبال او نیامده، دلخور می شود. سپس به خاطر کایا داخل برمیگردد ‌.

روز بعد ، هالیت به اتاق اریم می رود و او را سرزنش میکند. او تصمیم می‌گیرد اریم را مدتی به خانه اندر بفرستد تا مشکلی به وجود نیاید و بعد از جدا شدن از ییلدیز او به خانه برگردد.

اریم قبول کرده و به اندر خبر میدهد. اندر متعجب شده و حدس می زند که اتفاقی افتاده باشد.

هالیت به خاطر نقشه ای که دارد، ییلدیز پیشنهاد میدهد که نهار را در کشتی بخورند.

او سپس به شرکت رفته و به بهانه قرار کاری، از کریم نیز دعوت میکند تا نهار با او باشد.

سپس با کشتی هماهنگ میکند تا ییلدیز و کریم را سوار کند و از عکاس میخواهد که از آنها عکس بگیرد. او به کریم و ییلدیز در مورد این قرار سه نفره چیزی نمی‌گوید.

کریم به اتاق شاهیکا می رود و در حین صحبت، به او بابت اینکه مانند اندر و ییلدیز موفق به ازدواج با هالیت نشده طعنه می زند.

شاهیکا از این قضیه حرصش میگیرد و میگوید که خودش چنین چیزی. را نخواسته بوده است. او از حرفهای کریم عصبی می شود.

در خانه، اندر سعی دارد از اریم بخاطر رفتن به آنجا حرف بکشد و متوجه می شود که او حرفهای اندر در مورد عاشق بودن ییلدیز را شنیده و برای همین ناراحت است.

او از نقشه هالیت مطلع شده و حدس می زند که هالیت بخاطر گرفتن بچه از ییلدیز تا به حال سکوت کرده است.

او تصمیم می‌گیرید که دوباره با ییلدیز آشتی کند تا بتواند در مورد او و کریم اطلاعاتی کسب کند و به هالیت بدهد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 255 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 256 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *