خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 264

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 264 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 264

اندر خدمتکار جدیدی برای پرستاری از هالیت جان استخدام میکند تا دیگر آیسل کارهای او را انجام ندهد.

او پیش هالیت از آیسل بدگویی میکند و میگوید که از او راضی نیست، اما هالیت به حرف اندر اهمیت نمی‌دهد و آیسل را در خانه نگه می دارد.

وقتی ییلدیز قضیه عوض شدن پرستار را می فهمد، از اینکه دیگر نمی‌تواند پنهانی هالیت جان را ببیند و همچنین بخاطر اعتماد نداشتن به خدمتکار جدید، از شاهیکا کمک میخواهد.

شاهیکا با ییعیت نقشه ای میکشد و به او بسته داروهای خواب آور میدهد تا آنها را در خانه بگذارد.

آنها از طریق نقشه به هالیت ثابت میکنند که خدمتکار جدید به بچه داروی خواب آور میدهد. هالیت با عصبانیت خدمتکار را اخراج می کند.

او با اندر بخاطر آوردن پرستار نالایق برای بچه اش دعوا میکند. اندر متوجه می شود که ییلدیز و شاهیکا برای او نقشه کشیده اند و از این قضیه عصبی می شود.

او نمی‌تواند حرفش را به هالیت ثابت کند.

ییعیت با ضبط کردن صدای اندر، با مونتاژ صدا وانمود می‌کند که اندر بچه را دعوا میکند.

شاهیکا ماجرا را به کایا میگوید و فایل صدا را به او میدهد. کایا متعجب و عصبی می شود و روز بعد به شرکت می رود و به هالیت هشدار میدهد که بخاطر بدرفتاری اندر میتواند حضانت بچه را برای ییلدیز بگیرد.

هالیت با شنیدن فایل صدا شوکه شده و به خانه می رود و با اندر دعوا میکند.

سپس میگوید که ازدواج آنها تمام شده و باید طلاق بگیرند.‌ او حاضر نیست بخاطر اندر حضانت پسرش را از دست بدهد.

سه ماه بعد، مرت و زهرا با یکدیگر ازدواج کرده و خوشبختند. هالیت از اینکه مرت داماد او شده خوشحال است زیرا او را بسیار مورد اعتماد میداند.

ییلدیز همچنان از طریق تماس تصویری مدام با آیسل در ارتباط است و هالیت جان را می‌بیند و از اینکه نتوانسته حضانت او را بگیرد ناراحت است.

شاهیکا از اینکه خودش مرت را بالا کشیده و حالا او در حال پیشرفت است حرصش گرفته و پیش هالیت می رود و به او هشدار میدهد تا زیاد به مرت اعتماد نکند، اما هالیت به او اهمیت نمی‌دهد.

ییعیت و اریم هر دو برای ادامه تحصیل به لندن رفته اند و اندر تنها شده است. اندر از کارهای خود پشیمان است و بخاطر علاقه اش به کایا با او تماس میگیرد تا او را ببیند.

آنها با یکدیگر قرار گذاشته و اندر از کایا میخواهد فرصت دیگری به او بدهد. او متوجه می شود که شاهیکا با نقشه باعث شده که آنها تصور کنند به یکدیگر خیانت کرده اند.

کایا نمی‌تواند از ازدواج اندر با هالیت چشمپوشی کند.او میگوید که فکرهایش را میکند و خبر میدهد

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 264 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 265 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *