خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 291

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 291 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 291

در خانه چاتای، جانسو میخواهد به اتاق هالیت جان برود تا او را ببیند.

چاتای جلوی او را میگیرد و به او هشدار میدهد که انقدر به خانه آنها رفت و آمد نکند.

همان لحظه ییلدیز سر می رسد و کنجکاو بحث آنها می شود. جانسو می‌گوید که چاتای به خاطر خواب بودن هالیت جان نمیخواهد او به اتاقش برود و به فکر بچه است.

چاتای پایین می رود و ییلدیز و جانسو نیز با هم مشغول صحبت می شوند. در خانه حسن علی، او به کمک محمود جنازه شاهیکا را لای می‌پیچند.

محمود جنازه را داخل ماشین میگذارد و بیرون شهر می برد تا داخل رودخانه بیندازد. حسن علی با استرس در خانه نشسته و منتظر آمدن اندر است.

وقتی اندر به آنجا می رود سراغ شاهیکا را میگیرد. حسن علی میگوید که او به آنجا نیامده و خبری ندارد.

بعد از رفتن اندر، حسنعلی و محمود به اتاق کار می روند تا در مورد این قضیه صحبت کنند. سدایی بیرون اتاق می ایستد تا جانسو حرفهای آنها را نشنود.

جانسو کنجکاو است که آنها در چه موردی صحبت میکنند، اما موفق نمی شود که چیزی بفهمد. سدایی نیز او را از اتاق دور میکند.

در خانه اندر و جانر نگران شاهیکا هستند که چرا ناپدید شده است.

فریده در خانه با ییلدیز به خاطر اینکه در مورد ماجرای آن زن با حسن علی در آنکارا با بقیه صحبت کرده و این خبر پخش شده است بحث میکند.

ییلدیز میگوید که او چنین حرفی نزده است. سپس به اتاقش می رود. جانر و اندر همچنان دنبال شاهیکا می‌گردند. اندر با کایا نیز تماس میگیرد اما او هم از شاهیکا خبری ندارد.

حیاتی به خانه اندر آمده و از گم شدن شاهیکا با خبر می شود و نگران اوست.

اندر با جانسو تماس میگیرد و او را تهدید میکند که اگر او و حسن علی در مورد ناپدید شدن شاهیکا همدست باشند او را نابود می‌کند.

جانسو می‌گوید که او کاری نکرده و واقعا شاهیکا را ندیده است. فریده به خانه حسن علی می رود تا در مورد ماجرای رابطه او با آن زن در آنکارا و خبرچینی ییلدیز به او خبر بدهد و گلایه کند. او در خانه حسن علی روی زمین گردنبند شاهیکا را پیدا میکند و متعجب می شود که چه کسی به آنجا آمده است.

سپس گردنبند را برداشته سریع پشت مبل میگذارد. ییلدیز تصمیم میگیرد برای شام حسن علی را دعوت کند تا خانواده دور هم باشند.

او با چاتای تماس میگیرد و این موضوع را می‌گوید. چاتای از او میخواهد که جانسو را دعوت نکند زیرا او عضو خانواده نیست و دلیلی ندارد همیشه همراه آنها باشد.

ییلدیز که نمی‌داند چگونه جانسو را دست به سر کند، از امیر کمک میخواهد.

او امیر را دعوت کرده و از او میخواهد که شب با هم به همراه جانسو برنامه شام در رستوران بگذارند و سپس او و چاتای آمدنشان را لغو کنند و امیر و جانسو با هم باشند.

اندر به خانه حسن علی می رود و به او میگوید که مطمئن است شاهیکا آخرین بار به آنجا آمده و او خبر دارد که شاهیکا کجاست و چه بلایی سرش آمده.

حسن علی چنین چیزی را انکار میکند. اندر میخواهد که فیلمهای دوربین های مداربسته را ببیند. سدایی فیلم ها را که از قبل دستکاری شده به اندر نشان میدهد.

اندر عصبی شده و میداند که کاسه ای زیر نیم کاسه است اما نمی‌تواند چیزی را ثابت کند. او میگوید که قرار است پیش پلیس بروند و اعلام مفقودی کنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 291 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 292 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *