خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۴۳ + زیرنویس و دوبله

زینب و علیهان سریع بلند شده و قصد توضیح دادن دارند. هالیت از ییلدیز میخواهد که آنها را تنها بگذارند . ییلدیز از دست زینب بخاطر پنهان کردن رابطه اش با علیهان عصبانی است. وقتی ییلدیز و هالیت از آنجا می روند، ییلدیز سعی در درست کردن قضیه پیش هالیت دارد. اما هالیت میگوید «آنها جوان هستند و ارتباطشان به ما ربطی ندارد».
وقتی به خانه می رسند، زهرا با حالی پریشان منتظر هالیت است. هالیت که متوجه فرار سینان می شود، با عصبانیت سراغ پول های زهرا را میگیرد که متوجه می شود او به سینان وکالت داده بود. او به شدت از زهرا عصبانی می شود. طبق محاسباتی که با وکیلش انجام میدهد، مبلغ دو میلیون لیر را سینان با خودش برده است. هالیت با زهرا دعوای شدیدی میکند.
ییلدیز با زینب قرار می‌گذارد تا ماجرای شب گذشته را بفهمد. زینب به او توضیح میدهد که هیچ ارتباطی بین او و علیهان نبوده و فقط بخاطر وضعیت مستی او به خانه آمده بود.
جم، از زینب میخواهد که طبق قولی که داده بود، دوباره سر کار برگردد. زیرا خودش بخاطر وضعیت مادرش فعلا به آمریکا برنمی‌گردد و دوباره به شرکت برگشته. زینب بخاطر علیهان مردد است ، اما قبول میکند.
در خانه، زهرا مدام به ییلدیز تیکه می اندازد. ییلدیز از اینکه با عوض کردن خانه باز هم از دست اتفاقات خانواده راحت نشده، عصبی است.
ییلدیز به همراه دفنه به هتلی برای یک مهمانی می روند. آنها در مسیر برگشت، در حال غیبت کردن از صاحب هتل و افراد دیگر هستند. دست ییلدیز به گوشی خورده و تمامی حرفهای آنها در لایو اینستاگرام پخش می شود. شب، هالیت با ییلدیز سر این قضیه و بی اعتبار کردن و بردن آبروی او با بی ملاحظگی هایش دعوا میکند.
شب، به پیشنهاد علیهان، او و زنیب به همراه ییلدیز و هالیت برای شام بیرون می روند تا در مورد اتفاق صبح توضیح دهند و رفع سو تفاهم کنند. هالیت میگوید که رابطه آنها ربطی به کسی ندارد و نباید به او جواب پس بدهند.
اندر صبح هنگام ورزش دفنه را میبیند. مشخص می شود که دفنه طبق حرفهای اندر، قبلا با هالیت خیانت کرده است و اندر اعتقاد دارد او اینبار به ییلدیز نزدیک شده تا به خیانتش ادامه دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *