خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۳۵ + زیرنویس و دوبله

وقتی علیهان و جم برای شام بیرون می روند، جم در مورد زینب صحبت می کند و می گوید که از وقت گذراندن با او لذت می برد و دختر خوبی است. هنگام برگشت، علیهان جم را به خانه زینب می رساند تا کوین را بگیرند و بروند، اما جم به تعارف زینب و اصرار کوین تصمیم می‌گیرد کمی در خانه زینب بماند. از علیهان می خواهد که منتظر نماند. علیهان تمام مدت حرص می خورد اما چیزی نمی‌گوید.
ایندر که متوجه شده ییلدیز منتظر رفتن او از خانه است، خودش زودتر پیش هالیت و اریم بحث را پیش کشیده و با مظلوم نمایی می گوید که دیگر باید برود. اریم از او می خواهد که همچنان در آن خانه بماند و هالیت بخاطر اریم قبول می کند. چشمای ایندر از گرفتن نقشه اش برق می زند.
ییلدیز پیش شنگول می رود، اما شنگول که به خاطر پاک کردن عکسش و جواب ندادن های ییلدیز ناراحت شده، با او دعوا می کند. میانه آن دو با یکدیگر شکرآب شده و ییلدیز به حالت قهر می رود.
در شرکت، علیهان وقتی رابطه خوب بین زینب و جم را می‌بیند، نگران می شود و دنبال راه حلی برای دور کردن آنهاست. او تصمیم می‌گیرد جم را به بهانه کارهای شرکت به آمریکا برگرداند. جم این پیشنهاد را با اکراه قبول می کند. اما از طرف دیگر، خودش از زینب می خواهد که او نیز همراهش به آمریکا برود. زینب با ییلدیز قرار می گذارد و ماجرا را به او می گوید. ییلدیز ابتدا ناراحت می شود، اما بعد او را به رفتن تشویق می کند. زینب تصمیم خود را گرفته و به جم می گوید که همراهش می رود.
ییلدیز برای اینکه مثل بقیه خانم ها مشغول به کار باشد، از هالیت می خواهد که مدیریت کافه ای که در آن کار می کرد و هالیت آن را خرید، به عهده بگیرد.هالیت قبول می کند.
ایندر در خانه با اکیپ عکاسی مجله قرار می گذارد و آنها می آیند. وقتی ییلدیز به خانه می آید حرصش می گیرد.
شب موقع شام، ییلدیز این بحث را مطرح می کن تا هالیت را متوجه پروژه عکاسی ظهر کند. هالیت عصبی شده اما باز هم به خاطر اریم چیزی نمی‌گوید.
لاله، خواهر جم به خاطر رفتن او مهمانی گرفته است. جم با اصرار زینب را نیز با خود به آنجا می برد. بعد از شام، جم در جمع، رفتن زینب همراه خودش را خبر می دهد.
علیهان که تازه از نقشه فرستادن جم خوشحال شده بود، با شنیدن این خبر شوکه و عصبی می شود و به بهانه ای از آنجا می رود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *