خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۶۷ + زیرنویس و دوبله

آزرا با چمدان پیش مینه می رود. آن دو در پارک نشسته اند. آزرا به واکنش فریده خانم نسبت به رفتنش فکر می کند و استرس دارد. جنک مدام به آزرا زنگ می زند. او جواب می دهد و جنک اصرار دارد که او را ببیند. جنک وقتی پیش آزرا می آید قصد دارد او را به خانه برگرداند اما آزرا برای او توضیح می دهد که یک مدت فاصله گرفتن از خانه و‌ اتفاقات آنجا به صلاح است.
سومرو در مورد پسری که جانسو با او بیرون رفته بود و برهان آنها را دیده بود، او را سوال پیچ می کند اما سومرو او را دست به سر می کند.
قدیر، شب بعد از شام ملیس را به خانه می رساند. ملیس هنگام رفتن، گونه قدیر را می‌بوسد. قدیر هنگام برگشت، به ملیس فکر می کند و حسی در خودش نسبت به ملیس می یابد و هم زمان حس بدی به خودش دارد.
صبح، قدیر برای بستن قرارداد از طرف استاد حمزه با شرکت فریده خانم، پیش او می رود‌‌. فریده خانم وقتی در بین صحبت ها متوجه می شود که قدیر وکیل حازقی است ، از او بابت پرونده وکالت آزرا و مرت کمک می خواهد.
آزرا همچنان منتظر خبری از فریده خانم و تماس او بابت رفتن او از خانه است. اما فریده خانم به خاطر بستن قرارداد به رستوران نیامده و آزرا این را به منزله ناراحتی از خودش می داند. فریده خانم بعد از شرکت، به خانه سومرو رفته و از او می خواهد که با مرت بیرون برود. او و مرت دوتایی به گردش می روند و فریده سعی دارد ذهنیت او را نسبت به آزرا عوض کند.
هولیا به ملاقات مسعود می ورد و به او می گوید که قصد طلاق گرفتن دارد. مسعود ناراحت شده اما هولیا روی تصمیمش قاطع است.
وقتی او به کافه می رود، سومرو به خاطر فشاری که برهان به او وارد کرده، از هولیا می خواهد که قبول کند تا سومرو به طور موقت سهم کافه خودش را به اسم او بزند تا برهان نتواند اقدامی کند.
آزرا تا شب منتظر تماس و خبری از فریده خانم است. او تصور می کند که فریده خانم نامه او را دیده است.
شب در خانه سر میز شام، وقتی فریده خانم خبر آزرا را می گیرد، جنک به او می گوید که آزرا از خانه رفته است.
همه منتظر عکس العمل او هستند. اما فریده خانم در عین جاخوردن، با خونسردی می گوید: «کسی که خودش رفته را برنمی گردانیم.» و دیگر صحبتی نمی کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *