خلاصه داستان سریال شخصیت قسمت ۵ + زیرنویس و دوبله

آگاه بعد از کشتن آن فرد، ناگهان دچار حمله قلبی می شود و کنار جنازه می افتد و بیهوش می شود.
وقتی چشم باز می کند، داخل بیمارستان است. او با یادآوری اتفاقات اخیر ، شوکه می شود و سریع از جایش بلند می شود. او نوه خودش را در سالن می بیند و در مورد ماشینش از او سوال می کند. آگاه متوجه می شود که ماشینش هنوز در محل حادثه است.
چند پسر در گوشه خیابان در جاده، ماشین آگاه را می بینند و وقتی متوجه سویچ آن می شوند، تصمیم به دزدیدن آن می گیرند، که ناگهان یکی از آنها متوجه جنازه کمی آن طرف تر می شود. آنها به پلیس زنگ زده و آنها سر می رسند. پلیس با انگشت نگاری و جمع آوری مدارک، دنبال قاتل می گردد.
نورا به بازجویی مردی که دادگستری را آتش زده می رود. او چند سال قبل نیز این کار را کرده و مجازاتش را گذرانده است. فردی که آگاه در خانه زندانی کرده، از افراد آنهاست که در آتش سوزی سال های قبل دادگستری نقش داشته است. نورا سعی دارد از زبان این فرد حرف بکشد.
آگاه در بیمارستان به دختر و نوه اش خیلی ناگهانی می گوید که دوست دختر دارد و شب گذشته را با او گذارنده است. زحل از شنیدن این خبر عصبی شده و اتاق را ترک می کند.
شب، نورا با پسر خبرنگاری که شب گذشته با او قرار داشته و به او مدارک صوتی در مورد آتش سوزی را به او داده بود، قرار گذاشته و بیرون می رود. این بار او فلشی از اخبار جدید را داخل آن ریخته و از او می خواهد که حتما خبر داخل آنرا پخش کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *