خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۱۳ + زیرنویس و دوبله

بعد از رفتن علیهان، زینب از دست خودش عصبانی می شود که چرا به او گفت حسادت کرده و احساساتش را بروز داده.
ایندر بخاطر اینکه هالیت باعث شد او را از رستوران بیرون کنند، عصبانی است و می خواهد هرطور شده حرصش را سر ییلدیز خالی کند. برای همین از جانر می خواهد کاری کند که ییلدیز از آنجا اخراج شود.
ایندر و جانر صبح برای عادی نشان دادن اوضاعشان مشغول ورزش می شوند تا در معرض دید خبرنگاران باشند.
در شرکت، علیهان زینب را به اتاقش می خواند و به حالت دستوری و رسمی از او می خواهد که شب برای بیرون رفتن حاضر باشد.
در رستوران، دو خانم از طرف جانر آمده اند و وقتی ییلدیز پالتوی آنها را تحویل می گیرد،به او اتهام دزدیدن کیف پول می زنند. مدیر رستوران ییلدیز را صدا زده و می گوید او را باور دارد اما این مسائل برای اعتبار رستوران خوب نیست.
هالیت دوباره از ییلدیز خبر گرفته و به او می‌سپارد که در صورت داشتن هر مشکلی به او خبر دهد.
شب زینب برای رفتن سر قرار حاضر می شود. علیهان با موتور دنبال او آمده و زینب غافلگیر می شود. آن دو به رستورانی می روند. علیهان در رستوران پیانو می زند و موجب تحسین همه مشتری ها می شود.

در رستوران ، این بار دو مرد به دروغ ادعای رزرو کردن جا می کنند و وقتی ییلدیز می گوید که اسم آنها در لیست نیست، ایراد را از حواس پرتی او می دانند و با داد و بیداد مدیریت را فرا می خوانند. مدیر این بار دیگر عاصی شده، اما ییلدیز می گوید که مطمئن است همه اینها از طرف ایندر است. با این حال، ییلدیز خودش درخواست استعفا می کند، اما مدیر از او می خواهد که جلوی هالیت مدیر را مقصر نداند.
شب وقتی زینب به خانه برمی گردد، با ییلدیز در مورد علیهان حرف می زند. ییلدیز به او می گوید که «عاشق شده ای»، اما زینب زیر بار نمی رود.
صبح، ییلدیز به شرکت هالیت رفته و می گوید که بیکار شده است. او علت استعفا را نمی گوید. هالیت از او می خواهد که دوباره به کار در شرکت برگردد. ییلدیز قبول می کند.
هالیت بعد از رفتن ییلدیز، از راننده خود می خواهد که آمار علت استعفای ییلدیز را در بیاورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *