خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 253

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 253 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 253

بعد از رفتن ییعیت، اندر پیش کریم می رود و او را برای نهار بیرون دعوت میکند تا به رستوران بروند. در رستوران، اندر میگوید که یک مهمان آرد و سپس احسان نیز آمده و اندر به روی کریم می آورد که احسان به او پیشنهاد کار نداده بوده است .

بعد از رفتن احسان، کریم که متوجه نیت اندر شده، با دلخوری و قاطعیت به او میگوید که مشکلاتش را مستقیم با خود او در میان بگذارد و دیگر احتیاجی به نقش بازی کردن نیست.

شاهیکا با دوستش نهال تماس گرفته و برای شام با او قرار میگذارد‌‌ تا به همراه کایا بیرون بروند. سپس به مرت می سپارد که خبر آشنایی نهال و کایا و قرار شام شب را به گوش جانر برساند تا اندر نیز متوجه بشود.

ییلدیز به همراه آسمان به فروشگاه می رود تا سرویس نقره های خانه را برای بدهی اش به بانک بفروشد. آسمان از اینکه ییلدیز تمام دارایی اش را از دست داده عصبی است و مدام او را سرزنش میکند.

هالیت متوجه نبود سرویس می شود و ییلدیز ناچار می شود ماجرا را به او بگوید. هالیت برخلاف تصور ییلدیز از او ایراد نمیگیرد.

شب، شاهیکا و کایا به همراه نهال به رستوران می روند.

ییلدیز و هالیت نیز به رستوران رفته و تصادفا یا آنها روبرو می شود و به اصرار شاهیکا سر میز آنها می نشینند.

کمی بعد، اندر که ماجرا را از طریق جانر فهمیده، یه رستوران می رود و یا دیدن آنها شر میز و مخصوصاً دیدن ییلدیز و شاهیکا با هم، عصبانی شده و دعوا میکند. ییلدیز از اینکه اندر با او نیز دعوا کرده، متعجب می شود.

روز بعد، متین، وکیل هالیت پیش او آمده و پرونده حضانت هالیت جان را به او میدهد.

مشخص می شود که هالیت و اریم هر دو حرفهای اندر را شنیده بودند و هالیت که می فهمد ییلدیز به او خیانت کرده و به کریم علاقه دارد، از اریم میخواهد که چیزی به روی خودش نیاورد تا بتواند حضانت هالیت جان را بگیرد، زیرا نمی‌گذارد که پسرش پیش ییلدیز بزرگ شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 253 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 254 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. از هالیت متنفرم گفت:

    حالم از هالیت بهم میخوره صد جور خیانت هارو کرده به زن هاش مخصوصا ییلدیز بعد ییلدیز اینطوری شه باید طلاق بگیره درحالی وقتی ییلدیز فهمید لیلی با هالیت رابطه داره هالیت به بچه هاش می‌گفت ییلدیز برمیگرده و الکی سر ییلدیز دروغ می‌گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *