خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۶۱ + زیرنویس و دوبله

بعد از تمام شدن صحنه فیلمبرداری، عایشه با کرم بخاطر بی خبر آمدنش و کاری که کرد بحث میکند. کرم به او توضیح میدهد که این قضیه پیشنهاد خود کارگردان بوده و ربطی به او ندارد .اما عایشه همچنان معتقد است که کرم از روی غیرت و حسادت خودش به عنوان نقش مقابل آمده است.
یلدا خانم ابتدا حرفهای جیدا را باور نمی‌کند اما جیدا فایل صوتی صدای رم و عایشه را که از قبل نگه داشته بود را برای او پخش می‌کند. یلدا خانم شوکه شده و خیلی ناراحت می شود. او به اتاق کرم و عایشه به دنبال سرنخ می گردد. او لای کتابی، عکس عایشه و نوشته ای از برک دوست پسر سابق او را میبیند. یلدا عصبی شده و دعا میکند کرم به او وابسته نشود.
تیپ زدن های ارکوت برای جلب توجه فیضا جواب نداده اند و او قصد دوستی با ارکوت را ندارد اما ارکوت از این مسأله آگاه نیست و همچنان انگیزه دارد.
نظمیه و ملاحت و رضا این بار سه نفری پیش روانشناس می روند تا ملاحت به عنوان شخص سوم راجع با رابطه آنها نظر دهد. ملاحت طرف پسر خودش را گرفته و از بدی های نظمیه میگوید و در آنجا با نظمیه بحثش می شود.
در شرکت، کرم و ولکان با یکدیگر صحبت میکنند. ولکان در حال متقاعد کردن کرم برای اینکه به او ثابت کند عاشق عایشه است. از طرف دیگر نیز، عایشه با ذوق برای غنچه ماجرای بوسیدن و فیلمبرداری را تعریف میکند. غنچه به او اطمینان میدهد که کرم عاشق است و از روی غیرت این کار را کرده .
جیدا برای تبلیغات شرکت به دنبال مدلی میگردد. او چند گزینه را به کرم معرفی میکند. کرم که فکرش درگیر عشق عایشه شده، هیچکدام از گزینه ها را نپسندیده و عایشه را پیشنهاد می‌دهد. جیدا عصبانی می شود و مخالفت می‌کند اما کرم کار خودش را میکند. وقتی او میخواهد این پیشنهاد را به عایشه بدهد، عایشه فکر میکند که کرم میخواهد به او در مورد عشق و احساسش بگوید برای همین با خوشحالی سریع به او بله میدهد، ولی بعد متوجه می شود که اشتباه فکر می‌کرده.
جیدا که حرصش گرفته، به یلدا خانم زنگ زده و ماجرا را میگوید. یلدا تصمیم میگیرد خودش این مسأله را حل کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *