خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۲ + زیرنویس و دوبله

قبل از اینکه قاضی حکم طلاق را صادر کند، ولکان به خاطر استرس حضور در دادگاه، حرکات و رفتارهای عجیب و دور از شأن دادگاه دارد. قاضی با او بحث می کند و چون او را آدمی عادی نمی بیند، به شهادت او شک کرده و آن را را قبول ندارد. قاضی حکم دادگاه را به تعویق می اندازد. او از کرم و عایشه می خواهد ابتدا پیش مشاوره بروند و بعد از گرفتن تاییدیه از او، برای طلاق مراجعه کنند.
کرم و عایشه در واقع خوشحال می شوند و نفس راحتی می‌کشند اما در ظاهر اظهار ناراحتی می کنند.
وقتی شب گذشته کرم و عایشه بازی جرات حقیقت کردن بودند، عایشه گفته بود که عشق اولش، کودکی بوده که در جشنی در کودکی او را دیده که در دستش یک قوی کاغذی داشته، و برای اولین بار او را بوسیده است‌‌. کرم یادش می آید که آن کودک خودش بوده که در کودکی در یک مهمانی چنین کاری کرده است. او از این بابت منقلب شده و تمام ذهنش پیش این است که اولین عشق عایشه او بوده است. او قصد دارد این موضوع را به عایشه بگوید اما هر دفعه اتفاقی میفتد که فرصتش پیش نمی آید.
عایشه و کرم دنبال یک مشاوره خوب می‌گردند، که جیدا خودش داوطلبانه شخصی را به آنها معرفی می کند تا آنها هرچه سریع تر طلاق بگیرند.
ارکوت قرار است دوباره فیضا را برای انجام پروژه به خانه بیاورد. نظمیه به عنوان عروس به فیضا حسادت می کند و می خواهد خودش را مثل فیضا امروزی نشان دهد تا از او کم نیاورد.
ولکان از دست غزال در امان نیست و او مدام پیگیر ولکان است و خودش را به او می‌چسباند.
محسن برای آشتی با یلدا پیش قدم می شود، اما یلدا او را رد می کند. محسن هنگام جمع کردن وسایلش برای رفتن از خانه، نامه‌ای در وسایل یلدا پیدا می کند که مربوط به چند روز قبل ازدواج آنها است که پسری آن را برای یلدا نوشته. او با یلدا دعوای سنگینی در این مورد می کند و او را خائن می داند و فکر می کند یلدا به خاطر پول با او ازدواج کرده است. کرم از دیدن دوباره دعواهای آنها و حرف طلاق، عصبی شده و حال و روز خوبی ندارد. عایشه سعی میکند او را آرام کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *