خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۳۵ + زیرنویس و دوبله

در راه برگشت از خانه مادر عایشه، عایشه از کرم به خاطر وقت گذاشتن و توجه به بوسه تشکر می کند . آن دو دوباره با هم درددل کرده و نهایتا صحبت هایشان به بحث و جدال کشیده می شود. تمام فکر و ذکر کرم، حساسیت روی استاد معمر است.
در شرکت، محسن عایشه را صدا زده و در مورد اخلاق و توانایی های کاری کرم از او سوال می کند‌. عایشه کرم را در محیط کاری و اداره کردن شرکت تایید می کند و از محسن می خواهد روی درخواست کرم برای ادغام شدن با شرکت جدید فکر کند. محسن بخاطر حرف عایشه، حرف کرم را در مورد پیشنهاد شرکت خارجی قبول می کند و به کرم می گوید این تایید را مدیون عایشه است.
صمد و هولیا، به اصرار هولیا بی اجازه به اتاق کرم و عایشه می روند. هولیا از رنگ مبل اتاق او برای خودش خوشش نمی آید و قصد دارد آن را عوض کند.
سر میز شام، بعد از رفتن محسن ، یلدا به بچه ها گوشزد می کند که از این به بعد مواظب رفتارهایشان با محسن باشند و مراعات حالش را بکنند زیرا که پا به سن گذاشته است. او در مورد بیماری محسن چیزی به بچه ها نمی گوید.
ملاحت خانم با رضا در مورد دعوایشان با نظمیه صحبت کرده و او را نصیحت می کند که برای تمام شدن این اوضاع با همدیگر به بیرون رفته و صحبت کنید و بخاطر بچه هم که شده باید با هم خوب باشید.
ارکوت که در شرکت دیده است هر روز صبح کارمندان برای خودشان ساندویچ و تنقلات می‌خرند، به مادرش می گوید برای فردا بورک بپزد تا با خودش به شرکت ببرد. او قصد فروش بورک را دارد اما بروز نمی دهد.
بعد از شام، استاد معمر برای تدریس ریاضی عایشه می آید. کرم خیلی عصبانی می شود و می گوید: «کدام کلاسی این وقت شب برگزار می شود؟». او تمام مدت کلاس آن دو را زیر نظر دارد و متوجه نگاه های عاشقانه معمر به عایشه می شود اما هرچه به عایشه می گوید او قبول نمی کند. شب وقتی برای خواب به اتاق می روند می‌بینند که مبل اتاق نیست و هولیا بی خبر آن را برای تعویض پارچه فرستاده است. آنها مجبور می شوند شب را روی یک تخت بخوابند.
صبح وقتی ارکوت بورکهای مادرش را به شرکت می برد، هیچکس از آنها استقبال نکرده و سمتشان نمی رود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *