خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۱ + زیرنویس و دوبله

یاسمین، دختری که به همراه دوستش زندگی می کند، صبح دنبال برادر کوچک خود مراد که ناشنوا است می رود تا او را به دکتر ببرد. او به مراد وعده عمل کردن گوش و شنیدن داده و مراد خیلی از این بابت خوشحال است.

در مطب دکتر، بعد از معاینه می گوید که هزینه عمل بسیار بالاست. یاسمین توانایی پرداخت ۴۵ هزار لیر را ندارد. مراد، برادر ناتنی اوست که بعد از از دست دادن پدر و مادرشان، مراد در پرورشگاه زندگی می کند و یاسمین درگیر گرفتن حضانت اوست تا او را پیش خودش بیاورد. مراد از لای در حرفهای دکتر را لب‌خوانی کرده و می فهمد که هزینه عمل بالاست و نا امید می شود. یاسمین مجبور است به مراد بگوید که به خاطر سن کمش هنوز توانایی عمل کردن ندارد و باید صبر کنند اما مراد می داند که بخاطر پول است.

یاسمین بعد از رساندن مراد، به شرکت می رود. او در قسمت تدارکات یک شرکت کار می کند. همخانه ی او شیرین هم که در همان شرکت کار می کند، از طریق مدیر شرکتشان سرپیل خانم، به صورت پنهانی شبها به مهمانی هایی که سرپیل خانم معرفی می کند می رود و در ازای همخوابگی پول می گیرد. سرپیل وقتی از حرفهای شیرین می شنود که یاسمین به پول زیادی برای عمل برادرش احتیاج دارد، به شیرین می گوید که او را هم کم کم وارد این کار شبانه کنیم تا بتواند پولش را تهیه کند، اما شیرین می گوید که: «امکان ندارد یاسمین چنین کاری را قبول کند و اگر بفهمد من هم این کار را می کنم عصبانی می شود.»

شب در هتل، یاسمین در حال تدارکات و مدیریت مراسم رسمی است که با مهمانان بزرگی برگزار می شود. جم و محمد که مدیر دستیار شرکت مرین، یکی از شرکتهای بزرگ و مهم هستند، از مهمانان شب هستند. محمد از لحظه ورود به هتل وقتی یاسمین را می‌بیند، او را زیر نظر دارد و به او نگاه‌های بدی می کند. او مست کرده است و به جم می گوید: «یاسمین به من نخ می دهد و من را نگاه می کند.»

از پرورشگاه با یاسمین تماس می‌گیرند که مراد ناراحت است و گریه می کند و غذا نخورده. یاسمین سریع هتل را ترک کرده و پیش مراد می رود. و بخاطر ناراحتی مراد مجبور می شود به او وعده بدهد که به زودی قرار است گوش هایش عمل شود.
وقتی به هتل برمی گردد، یکی از همکارانش می گوید که آقا محمد در اتاق با تو کار دارد. یاسمین طبقه بالا و به اتاق محمد می رود. محمد او را داخل برده و به زور قصد تجاوز به یاسمین را دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *