خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۲۱ + زیرنویس و دوبله

رضا وقتی صدای انفجار را می شنود به همراه صبری که پیش او در قهوه خانه بود به سمت خانه می رود. اهل محل دم خانه جمع شده اند. برای کسی اتفاقی نیفتاده و همه از خانه بیرون آمده اند. وقتی رضا ماجرا را می فهمد عصبانی می شود اما خودش را کنترل می کند. نظمیه از ترس اینکه رضا او را کتک نزند به عایشه زنگ می زند و ماجرا را می گوید. عایشه و کرم با نگرانی به سمت خانه مادرش می روند. صبری در آشپزخانه مشغول تمیز کاری است که عایشه داخل می رود و او را می بیند. صبری باز به او گیر می دهد و عایشه این بار از عصبانیت داد می زند و همه داخل می آیند. رضا باز هم عصبانیت خود را کنترل می کند. کرم می گوید چرا صبری باید اینجا باشد. آنها بعد از کمی صحبت می روند.

صمد این بار هم به نصیحت ولکان سعی می‌کند رفتار کند و تصمیم می گیرد با عصبانیت و دستور دادن و بی اهمیتی با هولیا رفتار کند اما باز هم بی نتیجه است و هولیا بدتر می شود.

شب نظمیه و مادر عایشه سعی در راضی کردن رضا برای فروش لوازم آرایشی دارند. رضا می گوید چرا بی خبر از من این کار را کردید؟ باید فکرهایم را بکنم و فردا خبر میدهم که اجازه دارید یا نه.صبری همچنان در خانه آنها مانده است .

کرم در دفتر با طلافروش تماس می‌گیرد و عین حلقه ی عایشه را سفارش می دهد. ولکان به او می گوید انگار برعکس بوده و کرم به عایشه دل بسته است. کرم انکار می کند. آنها قرار میگذارند شب به بار و دختر بازی بروند. ولکان از اینکه کرم دوباره پایه شده خوشحال است.

عایشه و غنچه در حال کار کردن هستند. غنچه مدام با عایشه حرف میزند اما عایشه تمایلی به صحبت با او ندارد. غنچه می گوید آتیلا فال می گیرد و دیروز برای من گرفت و همه درست بود، بیا برای تو هم بگیرد. عایشه می گوید من اعتقادی ندارم. غنچه فنجان قهوه عایشه را دست آتیلا می دهد. آتیلا وقتی به فنجان نگاه می‌کند آن را می اندازد می شکند و می رود. غنچه می گوید وقتی فالگیر نخواهد اتفاقاتی که دیده بیفتد فنجان را می شکند.

عایشه کنجکاو شده و پیش آتیلا می رود و اصرار میکند بگوید چه دیده است.

خیلی عالی بود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *