خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت اول + زیرنویس و دوبله

آزرا و مرت بالای پشت بام هستند. آزرا با ناراحتی لبه ی پشت بام رفته و بالای پرتگاه می ایستد. او به مرت میگوید بیا با هم بازی کنیم و مثل سوپر من پرواز کنیم‌. مرت ذوق می‌کند و خوشحال می شود. به کمک آزرا به لبه پرتگاه می رود. آزرا در حال اشک ریختن است. به مرت می گوید حالا وقت پرواز است و دستهایت را باز کن‌. مرت میگوید به سمت آسمان پرواز کنیم و پیش پدر برویم.

سه روز قبل

آشپز خانه ی پدر آزرا در حال پختن غذاهای مختلف است و از اینکه آزرا می آید خیلی‌ خوشحال است. آزرا در هواپیما است و از آمریکا به استانبول برمی گردد. او در آمریکا دانشجو است. در کنار او جنک نشسته که او هم در آمریکا دانشجو بوده. آزرا و و جنک سر صدای زیاد هندزفری جنک با هم بحث می کنند.

برای پدر آزرا ابلاغیه بابت بدهی هایش آمده و به زودی خانه و مغازه آنها مصادره می شود. او با دوست دوران یتیم‌خانه خود مسعود شریک بوده. مسعود به مغازه می آید و پدر آزرا با او بحث می کند. آزرا به مغازه آمده و پدرش را سوپرایز می کند. آنها با هم به خانه می روند.

جنک بعد از رسیدن به دوستش زنگ میزند تا او را ببیند. دوست او جانسو،خواهر ناتنی آزرا است. آنها به رستوران می روند. جنک به جانسو می گوید که از دانشگاه اخراج شده.او شوکه می شود.

در خانه ی خانواده جنک، خواهر و برادر و مادرش هستند. مادر بزرگشان که مسافرت بوده سر زده به استانبول برمی گردد. او علت برگشتنش را سالگرد تاسیس کارخانه شان اعلام می کند اما گویا بیمار است و سرطان گرفته. جانسو به خواهر جنک زنگ می زند و می فهمد مادر بزرگ جنک برگشته. جنک می گوید من به خانه نمی روم تا با او رودررو نشوم و هتل می گیرد.

در خانه  ی پدر آزرا ، زن پدرش از ورشکستگی ناراحت و عصبی است و با پدر آزرا دعوا می کند. او سر میز شام علی‌رغم سپردن پدر آزرا راجع به این موضوع حرف می زند و به آزرا می گوید تو نمیوانی برای سال بعد برای دانشگاه به آمریکا بروی و درست را تمام کنی. پدر آزرا از این بحث عصبانی می شود. ازرا پیش پدرش می رود و با تو همدردی می کند و می گوید دیگر به آمریکا نمی روم و همینجا می مانم و کار می کنم.

آزرا نیمه شب متوجه می شود که چمدانش را اشتباهی تحویل گرفته است. او به شماره روی چمدان زنگ میزند و هم قرار می گذارند که فردا صبح چمدان ها را عوض کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *