خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۱۱ + زیرنویس و دوبله

آیهان و مظفر می خواهند هر طور شده برای صنم موش گیر بیاورند تا شرکت را به هم بریزد. برای همین به مغازه ی خلیل خان می روند و همه جا را می گردند. بالاخره مظفر موفق می شود موش خرما پیدا کند.

جان برای تبلیغ کمپین زنان و کمک به آن ها چند طرح از صورت صنم کشیده و طرح ها را به متین  خان، وکیل شرکت نشان می دهد. متین هم از آن خوشش می آید.

صنم برای شروع خراب کاری، اول پرونده جان را پاره کرده و جلوی چشم می گذارد و وقتی بازدید کننده ها از راه می رسند بطری های خالی و آشغال ها را زیر میز کارکنان می ریزد. لیلا که به دستور جان به دنبال پیدا کردن جاسوس است آشغال ها را جمع می کند و به کارکنان گوشزد می کند آشغال روی زمین نریزند. بالاخره هر دو خسته می شوند.

درم که که وظیفه اش جفت و جور کردن کارها در شرکت است به جی جی می گوید: «در انبار شرکت اتاق استراحتی برای کارمندان درست کنند تا بازدید کننده ها بهانه ای برای ایراد گیری نداشته باشند. او از صنم کمک می خواهد و صنم هم جای دنج و زیبایی ترتیب می دهد.

در فاصله ی بازدید از شرکت، جان کارها را به امره می سپارد و به چاپخانه می رود تا طرح هایش را چاپ کند. لیلا به جان زنگ می زند و به او می گوید: «جاسوس همین حالا هم در بین ماست و مشغول خراب کاری در شرکت است. » جان به لیلا می گوید که مواظب کارها باشد و یکی را به چاپخانه بفرستد تا پرونده ای را به شرکت بیاورد. و لیلا که می بیند صنم بیکار است او را می فرستد.

در چاپخانه جان و دوستانش، متین و عاکف تصمیم می گیرند برای تبلیغ کمپین زنان یک مدل پیدا کنند. جان که صنم را مدنظر دارد توضیح می دهد که قیافه این مدل باید جهانی باشد. این زن باید قوی و در عین حال شکننده باشد، زیبا و بانمک باشد. در همین حین صنم وارد چاپخانه می شود. و متین و عاکف متوجه می شوند که مدل مورد نظر جان، صنم است.

جان با اتومبیل خود صنم را به شرکت برمی گرداند و بین راه متوجه می شود لیلا و صنم خواهر هستند و صنم را به پنهان کاری متهم می کند.

درم که آن ها را باهم می بیند با عصبانیت به صنم می گوید: «باید همه ی کارهایش با اطلاع او باشد. »

از آن طرف بازرس ها آژاننس آیلین را می پسندند و از آن تعریف می کنند. امره به آیلین خبر می دهد که به زودی شرکت عزیزخان توسط صنم به هم می ریزد. و به صنم هم می گوید: «جان یک قدم به فروش شرکت نزدیکتر شده و تو باید کارت را درست انجام دهی. » در نهایت بازدید کننده ها شرکت را تایید می کنند اما دوست دارند شرکت یک اتاق استراحت برای کارمندان داشته باشد. درم که نمی خواهد اسم صنم به خاطر آراستن اتاق سر زبان ها بیفتد نامی از اتاق نمی برد و آن جا را نشان نمی دهد.

جان متوجه کار درم شده و دنبال صنم به اتاق استراحت می رود و صنم را در حال گریه کردن می بیند. جان صنم را دلداری می دهد و اشک هایش را پاک کرده و می گوید: « کارت را فوق العاده انجام داده ای. » اما صنم با بغض می گوید: «دختر ساده ای گیر آورده ای و همگی همدست شده اید تا خردش کنید. » و بی توجه به جان می رود.

آیهان هم موش را در شرکت رها می کند تا خرابکاری کند.

ار آن طرف در محله صنم همه چیز به هم ریخته و نهاد و محبوبه تلاش می کنند مغازه شان را از احسان پس بگیرند. برای این منظور تمام محله را متحد کرده اند تا از احسان خرید نکنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *