خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۴۹ + زیرنویس و دوبله

کرم که انتظار امضا کردن برگه از طرف عایشه را نداشته، لج کرده و به عایشه تهمت می زند که او به خاطر بازیگر نقش مقابلش در سریال برگه را امضا کرده و طلاق برایش خدا خواسته است. عایشه از این حرف او عصبانی می شود و می خواهد که هرچه سریع تر تکلیف طلاق تعیین شود. کرم مقابل او به وکیل زنگ و با او لاس می زند و تظاهر به قرار گذاشتن می کند. عایشه نیز بر سر این موضوع با او بحث می کند. وکیل به کرم می گوید که باید دو شاهد برای طلاق داشته باشند. کرم به ولکان می گوید و برای نفر بعد، پیش جیدا می رود. جیدا از خدا خواسته قبول می کند.
عایشه و کرم هر دو مستأصل هستند. کرم پیش ولکان و عایشه پیش غنچه برای همفکری می روند‌ . غنچه از اینکه عایشه دوباره با او حرف می زند و گویا او را بخشیده خوشحال است. عایشه به غنچه ماجرای طلاق را می گوید. غنچه برای اینکه بفهمند کرم عایشه را دوست دارد یا نه، از او می خواهد که کرم را امتحان کند. ولکان نیز متقابلاً چنین نقشه ای برای کرم در نظر دارد.
در خانه، محسن به خاطر قهر کردن یلدا با او بابت ماحرای طلاق، از او می خواهد که در خانه بماند و خودش از خانه می رود.
در شرکت، دختری به نام فیضا که از کارکنان است، بابت پروژه ی دانشگاهش مشکل دارد و چون محله ای برای تحقیق سراغ ندارد، از ناراحتی اینکه به مشکل خورده و کرم نیز به عنوان رئیس برای همراهی کردن و مرخصی دادن او را درک نمی‌کند، گریه می کند. ارکوت وقتی این صحنه را می بیند، او را دلداری داده و محله خودشان را برای تحقیق به او معرفی می کند. او سر ظهر، فیضا را با خودش به خانه می برد. نظمیه و ملاحت که قبل از این در فکر پیدا کردن دختر برای ارکوت بودند، نیششان با دیدن فیضا باز می شود. رضا از دست ارکوت کفری شده و نگران است که او دختر را فراری داده باشد، اما ارکوت به او اطمینان می دهد که به خاطر پروژه آمده است.
شب، عایشه می‌خواهد دیر به خانه برگردد تا کرم را نگران کند و کرم،تار مویی روی لباسش گذاشته تا حسادت عایشه را امتحان کند. آن دو هیچ کدام به خواسته خود نمی‌رسند و سرخورده می شوند و هرکدام در دل خود به این نتیجه می رسد که علاقه ای از طرف مقابلشان وجود ندارد.
آخر شب، صمد که متوجه شده محسن هنوز به خانه برنگشته است، با ناراحتی به اتاق کرم و عایشه آمده و ماجرای قهر یلدا و محسن را می گوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *