خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۲۸ + زیرنویس و دوبله

عثمان از نهاد می شنود که لیلا با چند فرانسوی آشنا شده و آرزویش این است که در فرانسه زندگی کند. و عثمان نگران می شود که لیلا به فرانسه برود و دیگر نتواند او را ببیند.

جان که برای صنم دلتنگ است به ساحل می رود و شال صنم را همان جایی که باهم نشسته بودند پیدا می کند. از آن طرف صنم که حوصله هیچ چیز و هیچ کس را ندارد برای فرار از دلتنگی به همان ساحل می آید و جان را آنجا می بیند. اما ترجیح می دهد که با جان برخوردی را نداشته باشد و از همان راه برمی گردد.

جان موقع برگشتن به خانه از پیاده روی شبانه، آیلین را منتظر در کنار خانه شان می بیند. آیلین می گوید که امره به تماس های او پاسخ نمی دهد. آمده تا او را ببیند و به جان اعتراف می کند که عاشق امره است.  و ادامه می دهد که: «عزیز خان من را بدون دلیل از شرکت اخراج کرد. » و جان به او یادآوری می کند که پدر فکر می کرد که تو مشتری های آژانس ما را می دزدیدی به خاطر همین ناراحت شد. آیلین می رود و جان به امره می گوید: «آیلین عاشق تو است. برو و با او صحبت کن. » و امره به دیدن آیلین می رود.

جی جی با نگرانی به صنم زنگ می زند و می گوید که نصف کارکنان شرکت به خاطر خوردن غذای مانده، مسموم شده اند و چند دقیقه دیگر هم جلسه مهمی داریم و کسی نیست آن را اداره کند و از صنم می خواهد به شرکت برگردد و صنم هم ناچار خودش را به شرکت می رساند تا پرونده گالینا را تحویل دهد. ولکان که مسئول طراحی های شرکت است مسموم شده و بیمارستان است. درم به پیشنهاد امره از صنم خواهش می کند که به جای ولکان در جلسه امروز حضور داشته باشد چون اطلاعاتش درمورد شرکت گالینا کامل است. صنم قبول می کند و از آن طرف هم جان خبردار می شود صنم به شرکت برگشته او هم به شرکت می آید. در همین لحظه حمیده خانم، مالک شرکت گالینا با گروهی از کارمندانش به شرکت می آید و همه را غافلگیر می کند و می گوید: «از وقتی عزیزخان رفته شرکت شما به هم ریخته شده. چه بلایی سر آژانستان آورده اید! » درم، حمیده خانم را به اتاق جلسه راهنمایی می کند. حمیده خانم می گوید که فقط از یک طرح خوشش آمده و درم متوجه می شود که آن طرح ایده ی صنم بود.

جان می آید و با حمیده خانم روبوسی می کند و نگاه رضایتمندی به صنم می اندازد و شروع جلسه را اعلام می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *