خلاصه داستان سریال شخصیت قسمت ۳ + زیرنویس و دوبله

پلیس ها به خانه مقتول آمده و زن آلزایمری او را که بی‌خیال در حال رقصیدن است می برند. آنها مدارک صحنه جرم را جمع‌آوری می‌کنند .روی پیشانی مقتول با برچسب، اسم نورا نوشته شده است. کمیسر به او شک کرده ولی هرچه از نورا سوال می‌پرسد، او زیر بار نمی رود و می گوید که مقتول را نمی‌شناخته است. در اداره پلیس, دختر مقتول در مورد عدم توانایی مادرش از درک اتفاقات روز قتل صحبت می کند ‌.
دختر و نوه آگاه به ترکیه برگشته اند. زحل دختر آگاه، که درگیر طلاق است، اعصابش به هم ریخته است و زودرنج شده. او که فکر می کند پدرش مدام در حال کنایه زدن به اوست، می گوید که قصد دارد خانه ای جدا بگیرد و برود.
نورا و دیگر ماموران بخش جنایی، درگیر پیدا کردن مدارک جرم هستند. نورا به پزشکی قانونی می رود و در مورد نحوه مرگ با دکتر آنجا صحبت می کند.کمی بعد، با نورا تماس می‌گیرند و به او اطلاع می دهند که اثر انگشتی روی کاغذی که اسم او رویش بود ، پیدا کرده اند. او سریع خودش را به کلانتری می رساند. اثر انگشت متعلق به یک قاتل است. قاتل، همان شخصی است که آگاه به گروگان در انبار نگه داشته است.
آگاه، شب بعد از خوابیدن دختر و نوه اش، به آن خانه رفته و برای گروگانش غذا می برد. او یک مکالمه یک طرفه با گروگان دارد و تمام جزییات زندگی او را می داند. کمی بعد، از او می خواهد که برایش قتلی انجام دهد. او برای این کار عکسهای زیادی از صحنه های قتل و کشته شدن به او نشان می دهد.
پلیس ها به آدرس خانه قاتلی که اثر انگشت داشت می‌روند، اما خانه خالی است.
آگاه با موم شمع، دوباره از اثر انگشت آن پسر را کپی می کند و قصد استفاده دوباره از آن را دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *