خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۷۴ + زیرنویس و دوبله

صنم لب های جان را می بوسد و بلافاصله معذرت خواهی می کند. جان دوباره لب های او را با شدت بیشتری می بوسد. جی جی که به دنبال صنم به جنگل آمده آنها را می بیند و دچار اضطراب می شود.
جان و صنم به کمپ برمی گردند. صنم که خوردن و مشروب و بوسیدن جان مغزش را به کار انداخته باخوشحالی می گوید: «شعار پروژه ما اینه که راهت رو در طبیعت پیدا کن. » جان از شعار خیلی خوشش می آید و صنم را تشویق می کند. غمزه به جان می گوید: « تو عاشق یک پرنده ی خانگی شده ای! » جان جواب می دهد: «بهتر است بگویم یک پرنده ی کمیاب! » ناگهان ار بیمارستان به جان خبر می دهند که امره تصادف کرده و بستری است. صنم همراه جان به بیمارستان می رود. پزشک معالج به آنها می گوید: «شانس آوردیم که زنده مانده است. » جان دچار عذاب وجدان می شود. آنها پیش امره می روند و جان آرام زمزمه می کند: «همیشه کنار هم می مانیم. » امره از دیدن برادرش خوشحال می شود. جان به خاطر رفتار اخیرش با امره خودش را سرزنش می کند. جان با صنم درد و دل می کند و می گوید: «امره از این اخلاق های رشوه دادن و دروغ و حیله گری نداشت. » صنم جواب می دهد: «آیلین روی او تاثیر می گذارد. » صنم ادامه می دهد: «هر مشکلی هم باشد امره برادر توست و مستحق شانس دوباره است. » جان از این که صنم همراه اوست تشکر می کند.
در کمپ همه از طریق درم خبر تصادف امره را می شنوند و به شرکت برمی گردند. لیلا به دیدن امره می رودو از دیدن وضعیت او ناراحت می شود. در همان حال آیلین به بیمارستان می آید و غر می زند و نگاه معناداری به لیلا می کند و می گوید که اتاق مریض باید خلوت باشد. امره از لیلا می خواهد پیشش بماند. جان به امره می گوید که ترخیص شده است و رو به آیلین می غرد: «از شرکت و از زندگی ما بیرون برو. » آیلین عصبانی می شود و به فابیو زنگ می زند و با او قرار می گذارد.
قرار می شود لیلا در خانه از امره پرستاری کند و صنم مسئول پروژه ی اسپورت کمپکس باشد.
آیلین در دیدار با فابیو به او می گوید: «هردوی ما از جان لطمه خورده ایم. تو باید صنم را جذب خودت کنی و شرکت ایده ی فوق العاده را به خودت و سهمت نیازمند نگه داری در غیر این صورت آنها با برنده شدن مسابقه ی اسپرت کمپکس پول هنگفتی دارند و دیگر به تو نیازی ندارند. » فابیو به فکر فرو می رود و می گوید: «در آن صورت صنم هم درمورد عطرش با شرکت ما همکاری نخواهد کرد.»

Gun Ay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *