خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 2

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 2 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال قهرمان قسمت 2

فیرات در کوچه خیابان های استانبول همراه گونش راه می رود تا به باجه بانک می رسد و از آنجا پول برداشت می کند.

پیرزنی پشت سر او از فیرات می خواهد که کمکش کند تا او هم از کارتش پول برداشت کند و فیرات با مهربانی قبول می کند.

بعد هم همراه گونش به متلی در پایین شهر می روند اتاقی را برای یک هفته اجاره می کند و پولش را هم پیش پیش می پردازد.

گونش موقع خواب می گوید که اتاق خیلی کثیفی است و بوی خوبی هم نمی دهد و او نمیتواند بخوابد.

فیرات توضیح می دهد که آنجا اتاق ملوان زبل است و به خاطر اسفناج هایی که میخورد این اتاق بوی بدی گرفته است! گونش خوشحال می شود و می گوید که این قضیه را برای دوستانش تعریف خواهد کرد.

صبح که می شود هردو به مطب دکتر هیلمی می روند و دکتر با وجود اینکه فقط با وقت قبلی ویزیت می کند، گزارش دکتر قبلی گونش را می خواند و می گوید که بیماری اش خیلی پیشرفت کرده و باید هرچه زودتر مداوا را شروع کنند.

او می گوید که هزینه ی درمان بیماری گونش 500 هزار لیر است و فیرات را به فکر فرو می برد.

فیرات به ظفر زنگ می زند و از او می خواهد تا همدیگر را ببینند. ظفر از اینکه بعد از این همه سال فیرات به او زنگ زده خوشحال می شود و به دیدن او می رود. آنها کمی با هم صحبت می کنند و فیرات می گوید که برای درمان گونش به کار نیاز دارد.

ظفر پیشنهاد می دهد که در باشگاهی که نسلیهان در آنجا به بقیه اموزش می دهد فیرات هم بوکس اموزش بدهد. فیرات با اینکه راضی نیست کارهای مربوط به رینگ و بوکس را انجام بدهد اما چاره ای ندارد و قبول می کند.

پسر نجدت سوفی، بعد از هفت سال دانشگاهش را رها کرده و بوکس کار می کند. خواهر نجدت وقتی این موضوع را می فهمد ناراحت می شود اما کرم به او توجهی نمی کند.

او به سمت پدرش که بعد از مرگ نجدت حرف نمیزند و روی ویلچر است، می رود و با ناراحتی می گوید: «بابا تو پسرتو از دست دادی منم داداشمو… نمیخوای چیزی به کرم بگی؟ اونم باید زندگیش نابود شه؟ » پدرش بدون حرفی به اتاقش می رود.

ظفر به خواهرش نسلیهان می گوید که قفقاز را دیده و قرار است در همان باشگاهی که او کار می کند قفقاز را هم معرفی کند. نسلیهان با خوشحالی به اتاقش می رود و عکس خودش و ظفر و فیرات را نگاه می کند و با عشق به فیرات خیره می شود.

شب، وقتی فیرات به سمت هتل می رود متوجه می شود که هتل به جرم خانه فحشا بودن پلمپ شده و او حتی نمی تواند وسایلشان را از انجا بیرون بیاورد. او به سمت باجه می رود تا از حسابش پول بردارد اما متوجه می شود که حسابش خالی شده و با عصبانیت به اداره پلیس می رود.

پلیس می گوید که گروهی هستند که با فرستادن زن مسنی حواس مردم را پرت می کنند تا هکرها وقت داشته باشند و پول را از حسابشان خالی کنند. فیرات از اینکه 24 هزار لیرش را از دست داده و دیگر پولی ندارد ناراحت است.

همان موقع باران هم می بارد و فیرات گونش را در آغوش می گیرد و داخل باجه تلفنی می روند و فیرات برای اینکه حواس گونش را از سردی هوا پرت کند وانمود می کند که داخل زیردریایی هستند و او هم ناخدای کشتی است.

گونش با فکر کردن به این چیزها خوابش می برد و فیرات با غم زیادی شروع به گریه می کند.

صبح که می شود فیرات متوجه می شود که گونش شلوارش را خیس کرده و از انجایی که پولی هم ندارند مجبور می شود شلوار را با آب بشورد.

او حتی پول ندارد برای گونش سیمیت بخرد اما وقتی مرد سیمیت فروش متوجه آنها می شود سیمیتی را بدون اینکه پولی دریافت کند به انها می دهد.

بعد هم فیرات همراه گونش به باشگاه می روند و ظفر نسلیهان هم منتظر آنها هستند.

نسلیهان از دیدن فیرات خوشحال می شود و بعد هم با لبخند با گونش حرف می زند.

ظفر و فیرات مقابل رئیس باشگاه می نشینند و رئیس به انها می گوید: «ظفر وقتی گفتی قفقاز میاد هیجان زده شدم ولی… مردم اینجا به خاطر یه قاتل اجاره ای اینجا نمیان اونا مربی میخوان! »

فیرات عصبانی می شود اما به خاطر گونش چیزی نمی گوید. ظفر هم با خشم به رئیس باشگاه خیره می شود و آنجا را ترک می کند.

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال قهرمان  قسمت 2 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال قهرمان قسمت 3 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *