خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 6

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 6 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال قهرمان قسمت 6

فیرات طبق قرارش با سرهات در جایی نشسته و به او زنگ می زند اما گوشی سرهات خاموش است.

کمی بعد موجلا سراغ او می آید و می گوید: «سرهاتو که میشناسی پاش بیفته میگه جونمم میدم اما وقتی اومد خونه گفت من چه غلطی کردم قول اینو دادم حق خونه رو به فیرات بدم! بعدشم این چکو داد و گفت خونه رو که فروختی سهمشو بریز تو این حساب! »

فیرات چیزی نمی گوید و عصبی می شود. او این قضیه را برای ظفر تعریف می کند. ظفر از نامردی سرهات عصبانی میشود اما فیرات می گوید که مطمئن است که کار موجلا بوده و برادرش ساده تر از این حرف هاست.

کمی بعد ظفر بدون اینکه به کسی بگوید به دیدن سرهات می رود و می گوید: «تو خجالت نمیکشی؟ خرج عروسیت و خونه ای که الان توش زندگی میکنیو کی داد؟ واقعا نمک نشناسی! ولی میدونی نگران چیزی نباش چون من مثل بردار فیرات و عموی گونش پیششونم! » و می رود.

شب سونا به سراغ کرم می رود و کمربند را به او می دهد و می گوید: «اینو گونش اورد. گفت بابام قاتل نیست قهرمانه. توام اینجوری میگفتی… کرم اگه این اتفاق برعکسش میشد تو قبول نداشتی بابات قهرمانه هنوزم؟ کرم این گردنبندو گونش بهت داد چون گفتی میخوایش. » کرم می گوید: «من این کمربندو اینجوری نمیخوام. به عنوان یه بوکسور واقعی میگیرمش! »

با اصرارهای گونش، فیرات او را به رستورانی که در انجا کار می کند می برد و به او سوپ می دهد تا بخورد. گارسون آنجا به او اعتراض می کند و با او بد برخورد می کند و حتی وقتی مشتری سوپش را می خواهد گارسون با او هم بد حرف می زند.

آنجا دعوایی در می گیرد و فیرات دست گونش را می گیرد و از انجا خارجش می کند. رئیس آنجا به فیرات می گوید که باید آنجا را ترک کند و دیگر کاری برای او نیست. فیرات می گوید باید حقوق دو روز کار کردنش را بدهد.

رئیس قصد ندارد به او پولی بدهد اما وقتی عصبانیت فیرات را می بیند کوتاه می آید. فیرات قضیه بیکار شدنش را به یامان می گوید.

یامان به او می گوید که می تواند در سالن کار کند. فیرات خوشحال می شود که قرار است به شاگردهای جدید آموزش بدهد و در نهایت هم مربی بشود اما یامان لبخندی می زند و به او می گوید که فقط می تواند خدمتکار آنجا باشد! فیرات به ناچار قبول می کند و یامان پیش خودش لبخند می زند.

کرم نصفه شب اتاق تانسل را می گردد و در آنجا اسلحه ای پیدا می کند. صبح به دیدن عاکف می رود و از او می پرسد که آن روز چه شد که پدرش مرد. عاکف با دستپاچگی می گوید: «پدرت هیچ وقت رقیب رو دست کم نمیگرفت. ما باهاش حرف زدیم اما اون میخواست مسابقه بده. حرص جلوی چشم قفقاز رو گرفته بود! اون در هر صورت قهرمان میشد اما با مشت آخری که زد باعث شد پدرت بمیره! »

فیرات مشغول تمیز کردن باشگاه است که سونا داخل آنجا آمده و کمربند را به سمتش می گیرد و می گوید: «تو فقط باعث مرگ نحدت نشدی. تو اون شب، منو بابامو مامانم و برادرزاده امم کشتی… تو فکر میکنی راحت از این قضیه خلاص شی؟ »

فیرات می گوید: «میدونم که حتی بمیرم هم نمیتونم خلاص بشم. من فقط میخوام پسرم زنده بمونه… » سونا می گوید: «پسرت رو درمان میکنم اما فقط به یه شرط. باید حضانتش رو به خدمات اجتماعی بدی و دولت هزینه شو میده! تو نه میتونی شکمشو سیر کنی و نه سقف درست حسابی ای بالا سرش بذاری! »

فیرات عصبانی می شود و می گوید: «اینا همش موقتیه. من نمیذارم پسرمو هیچ چیزی ازم بگیره خانم دکتر! » سونا می گوید: «باشه. من حرفمو زدم اما اینم بدون که این بیماری شانس دومی نداره! »

شب فیرات همراه گونش مشغول خوردن غذا هستند که کرم داخل باشگاه می شود و با خشم او را به مبارزه طلب می کند. قفقاز سعی می کند مانع او بشود و گونش را داخل اتاق می فرستد و در را هم قفل می کند.

او به کرم می گوید که بهتر است بیخیال بشود. اما کرم دست بردار نیست و به سمت او حمله می کند.

قفقاز فقط جا خالی می دهد و ضربه های کوچکی به او می زند. کرم با اینکه درد زیادی می کشد باز هم حمله می کند.

او به سمت قفقاز اسلحه می کشد و می گوید: «یا باید باهام تو رینگ مبارزه کنی. یا میمیری! »

قفقاز اسلحه را از او می گیرد و کرم را به زمین می کوبد. همان موقع سونا همراه ماموران پلیس و خدمات اجتماعی وارد باشگاه می شود و با دیدن این صحنه با نگرانی به کرم خیره می شود. پلیس ها به سمت فیرات می روند و به او می گویند که اسلحه را بندازد.

فیرات با نگرانی به آنها خیره می شود…

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال قهرمان  قسمت 6 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال قهرمان قسمت 7 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *