خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 5

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 5 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال قهرمان قسمت 5

بوراز به کرم که مشغول تمرین است می گوید: «خیلی پرتلاشی ولی حرص، تعادل، تحمل و قدرت و نداری! جمعشون با هم میشه استعداد! » کرم می گوید: «میخوای بیا از نزدیک نگاه کن ها؟! »

بوراز می گوید: «بابای من آشپز بود اما من نمیتونستم یه تخم مرغ درست کنم! پس پسر یه قهرمان هم نمیتونه مشت بزنه! پادشاهی رینگ از پدر به پسر نمیرسه باید با زور بازو قهرمانیو به دست بیاری! »

کرم با عصبانیت به او می گوید: «تو اولین مسابقه ای که جلوم در بیای بازنشسته ت میکنم! » بوراز با پوزخند می گوید: «تا وقتی تو مرد بشی من ذاتا بازنشسته شدم! »
یامان ویدیوهای قدیمی قفقاز را با علاقه ی زیادی نگاه می کند و لبخند می زند.
فیرات به دیدن سرهات می رود و به او می گوید که اگر خانه ی پدری شان را بفروشند و سرهات هم از حق خودش برای مدتی و به عنوان قرض بگذرد می تواند 85 هزار لیر به دست بیاورد.

سرهات با کمال میل قبول می کند. فیرات می گوید که به کاری هم نیاز دارد و سرهات او را پیش یکی از فامیل های مجلا می برد. آن مرد که صاحب یک رستوران است می گوید که نیرو به اندازه ی کافی دارد و فقط فیرات شب ها می تواند بیاید و چند ساعتی ظرف شویی کند! فیرات فورا قبول می کند.

تانسل به وکیل می گوید که هرطور شده امضای گرفتن گونش از فیرات را به دلیل اینکه حتی خانه ی درست حسابی ای برای زندگی ندارند را از سونا بگیرد چون ممکن است سونا از طریق او خیلی چیزها را بفهمد و زندگی اش به باد برود.

سونا با نگرانی زیادی برگه را امضا می کند و بعد هم به باشگاه پایین شهر، جایی که فیرات و گونش در آن زندگی می کنند سر میزند و از وضعیت ناجور آنجا ناراحت می شود. او شب رو به همه ی خانواده می گوید که می خواهد درمان بچه را به عهده بگیرد. کرم و مادرش با عصبانیت به او اعتراض می کنند اما سونا تصمیم خودش را گرفته است.
سرهات قضیه فروختن سهمش به فیرات را برای مجلا تعریف می کند. مجلا عصبانی می شود و به او می گوید که اگر به سهمش دست بزند فورا از او طلاق خواهد گرفت. سرهات با ناراحتی به فکر فرو می رود.
ظفر همراه نسلی برای اینکه حال گونش بهتر شود دستکش هایش را به او نشان می دهد و می گوید که قصد دارد آنها را به او بدهد چون آن دستکش ها دستکش های خاصی هستند.

یامان سر می رسد و با تمسخر می گوید: «با اون دستکشا 8 تا مسابقه دادی و پنج تاش ناک اوت شدی! »

ظفر ناراحت می شود و می گوید: «تنها چیزی که منو ناک اوت کرد تو بودی بابا! » او اتاق را ترک می کند و نسلی سعی می کند او را آرام کند. در اخر ظفر گریه اش می گیرد و دستکش هایش را با نفرت درون سطل زباله می اندازد. یامان کنار گونش می نشیند و اولین دستکش های فیرات را به او نشان می دهد و می گوید: «بابات بهترین قهرمان دنیا بود گونش. اون ناخواسته باعث مرگ اون حریف شد. کار بوکسور مشت زدنه. بابات بدشناسی آورد. اون یه قهرمان خیلی مهربون و یه بابای خیلی خوبه. »

بعد هم کمربند قهرمانی فیرات را به او می دهد و گونش با ذوق زیادی به آن خیره می شود.

شب که فیرات به باشگاه می آید و جدا از گونش می خوابد، گونش او را بغل می کند و می گوید: «آشتی کردیم… تو یه قهرمان خوب و بهترین بابای دنیایی. » فیرات با عشق زیادی او را در آغوش می گیرد.
بوراز و کرم با هم به بهانه تمرین کردن مسابقه می دهند و به هم ضربه می زنند. تانسل جلوی کرم را می گیرد و به او می گوید که او تنها امانت پدرش است و نباید آسیبی به او برسد. کرم می گوید: «تو اون وقت که قدرتشو داشتی باید جلوی قفقاز رو میگرفتی تا وارد زندگیمون نشه. من دنبال یه اسپانسر دیگه میگردم تا وقتی که با قفقاز روبرو بشم! »
گونش به نسلی می گوید که او را به بیمارستان ببرد. گونش با دیدن سونا به سمت او می رود و کمربند قهرمانی پدرش را به او می دهد و می گوید: «این کمربند مال پسر اون عمویی که مرد باشه. یه بار دیگه هم به بابام قاتل نگه.

بابای من قهرمانه. بابای من هیچ گناهی نداشته. مامان منم مرده. ولی این که چیز بدی نیست خدا خواسته… » بعد هم می رود و سونا با بغض به رفتن او را تماشا می کند.
.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال قهرمان  قسمت 5 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال قهرمان قسمت 6 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *