خلاصه داستان سریال ترکی لروکس / همه جا تو قسمت ۳۳ + زیرنویس و دوبله

F2le-3GHpQo
ایبو به خانه پیش دمیر می رود و از او سراغ لروکس را می گیرد. دمیر خودش را بی تفاوت نشان داده و میگوید که لروکس بیرون رفته است و از او خبری ندارد.
لروکس به پناهگاه سگها می رود و مشغول بازی با آنها می شود. ایبو که حدس می زند لروکس به آنجا رفته باشد، خودش نیز به پناهگاه می رود. او لروکس را سرگرم بازی با سگ ها می بیند. آنها با یکدیگر صحبت میکنند و لروکس پیش ایبو نیز از دمیر و اتفاقات اخیر گله میکند. ایبو که میداند لروکس برای دمیر مهم است، به او پیام داده و میگوید که لروکس را پیدا کرده است و نگران نباشد.
آیدا و مروه به کافه هپی پای می روند. فیروزه و لیلا خانم از حرفهای آنها متوجه می شوند که لروکس امروز کمی ناخوش احوال بوده و بخاطر مشکلات شرکت و بحث با رئیسش عصبی است. آنها کنجکاو ماجرا می شوند. آیدا و مروه وقتی می‌فهمند که ایبو لروکس را پیدا کرده است، سریع بیرون آمده تا پیش او بروند. آیدا هنگام رفتن از لیلا و فیروزه خانم بابت شب رمانتیک گذشته تشکر میکند. آنها شوکه شده و میفهمند که دمیر و لروکس دیشب به آنجا نیامده اند.
دمیر در خانه به اتاق لروکس می رود. او با ماهی لروکس شروع به درد و دل میکند و از اینکه متوجه شده ودات از لروکس خوشش آمده اما وقتی فهمیده او کیست این قضیه را پنهان کرده ناراحت است.
ایبو لروکس را به خانه آیدا می برد. آیدا و مروه و لروکس مشغول صحبت می شوند. لروکس در مورد سفر دمیر به پاریس به همراه دمیر عصبی است و با آنها نیز در این مورد صحبت کرده و آلارا را در حد دمیر نمی داند.
فیروزه و لیلا خانم به خانه پیش دمیر می آیند. آنها سعی دارند در مورد مشکل لروکس در شرکت سر در بیاورند و از اذیت های رییس شرکت پیش دمیر گله میکنند. دمیر نیز به عمد به رئیس لروکس حق داده و میگوید که حتما لروکس خطایی انجام داده است. فیروزه و لیلا خانم متوجه می شوند که مشکلی بین لروکس و دمیر است و گویا آنها با یکدیگر دعوا کرده اند.
دمیر تا شب در خانه است و گاهی یاد لروکس و خاطرات روزهای اول می افتد. او چند بار برای لروکس پیام می نویسد تا بداند که او کی به خانه برمی‌گردد اما از ارسال آن منصرف می شود. در عوض بوراک به لروکس پیام داده و برای حال او ابراز نگرانی میکند.
لروکس تا شب در خانه پیش آیدا و مروه است و با یکدیگر صحبت میکنند. او آخر شب به خانه برمی‌گردد و در تراس دمیر را میبیند که روی مبل خوابش برده است. او روی دمیر پتو می اندازد. دمیر بیدار شده از او میپرسد که کجا بوده است‌. لروکس نیز میگوید که در خانه آیدا بوده است. آنها هر دو شب را با ناراحتی می خوابند.
بعد از رفتن بچه ها، ایبو به خانه آیدا می آید تا شب به خیر گفته و برود اما آیدا اورا نگه داشته و با یکدیگر فیلم میبیند. ایبو شب را در خانه آیدا مانده و روی کاناپه خوابشان می برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *