خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 163

در این مطلب خلاصه قسمت 164 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 164

ادریس به پسرها سفارش می کند: «اول زخم مردم رو التیام ببخشین بعدش قدرتی پیدا میکنین که در برابر آدم هایی که خودشون رو قوی میدونن بایستین. اگه خانواده تون کنارتون باشه… »

بعد هم به جومالی و سلیم میسپارد که به کاباره ها سر بزنند و به یاماچ و وارتلو هم می گوید که پیش اسلحه فروش ها بروند تا هر کمکی که لازم باشد به انها بکنند.

عایشه بعد از رفتن سلیم یادداشت چتو را با عصبانیت پاره می کند و دسته گلش را هم داخل سطل زباله می اندازد.

یاماچ سراغ کسی که جومالی و وارتلو همراه خود آورده بودند می رود.

ان شخص که یوجل نام دارد شروع به حرف زدن می کند و می گوید: «اول از همه اینو بگم دو نفر بودن که بره های سیاه رو ایجاد کردن. چتو و من! »

یاماچ که به نظر حرف او را باور نکرده است از او می خواهد از اول همه چیز را برایش تعریف کند. یوجل توضیح می دهد: «من تو یتیم خونه بودم بعدش چتو منو پیدا کرد. ما خیلی به هم وابسته بودیم یعنی حتی جونمون رو هم برای هم میدادیم… کم کم ماحسون و ارسوی و آونی و بقیه هم بهمون ملحق شدن. مثل برادر بودیم… اما یه روز چتو و ماحسون نقشه کشیدن و برام تله گذاشتن اما قسر در رفتم بعدشم دیگه نرفتم پیششون تا اینکه باز پیدام کردن. چتو میخواست همون اول منو بکشه ولی این روزا خیلی سرش شلوغه… »

یاماچ از توضیحات او قانع نشده و می پرسد که چرا چتو باید برای او تله بگذارد و یوجل ادامه می دهد: «چتو خیلی حسوده. فقط میخواد خودش تو راس باشه. »

یاماچ از او می پرسد که می خواهد چه کند و برنامه اش چیست؟ یوجل می گوید: «دیگه فرار نمیکنم. ده ساله دارم ازشون فرار میکنم. دیگه از مرگ فرار نمیکنم. منم جونشون رو میخوام. بذار منم کمک کنم کارشون رو تموم کنیم. »

یاماچ قبول می کند و می گوید: «در مقابل تو چی ازمون میخوای؟ » یوجل با نفرت می گوید که می خواهد بره های سیاه تاوان پس بدهد.

وارتلو همراه مدد و عده ای جلوی خانه ی چتو می رود و شروع به رقصیدن می کند. یاماچ هم کمی بعد می آید.

چتو و ماحسون پایین می روند وارتلو می گوید: «بیاین با هم برقصیم! مخصوصا تو چتو! مثل دخترها میتونی قر بدی! قیافه ت هم که مناسب رقصیدنه. » چتو با عصبانیت رو به او فریاد می زند: «چی داری میگی؟ها؟ »

بعد هم پشت سر هم با صدای بلند می گوید: «مثل دخترها نباید برقصی! مثل مردها برقص. »

ماحسون که می بیند حال او بد شده او را داخل خانه می برد و یاماچ از رفتار او متعجب می شود.

حمله ی عصبی که به چتو وارد شده باعث می شود او بیهوش بشود. ماحسون سعی می کند او را آرام کند اما چتو حالش بهتر نمی شود.

جومالی و سلیم یکی یکی وارد بارها و کاباره ها می شوند تا مثل گذشته ها از آنجا برای محله پول دربیاورند. رئیس همه بارها قبول می کنند اما از ترس بره های سیاه از کوچوالی ها می خواهند که آنها درگیر چیزی نکنند.

یکی از بارها که دست بره های سیاه افتاده سلیم را بیرون می اندازد، جومالی وقتی این صحنه را می بیند قصد دعوا دارد اما سلیم جلوی او را می گیرد.

وارتلو و یاماچ هم به اسلحه فروشی ها یکی یکی سر می زنند اما همه شان برای تحویل جنس، پول نقد می خواهند و نسیه قبول نمی کنند.

وارتلو با ناراحتی رو به یاماچ می گوید: «اینا کارای قهرمان بود… من نمیتونم این کارارو بکنم میرم دنبال کارایی که میتونم خودم حلشون کنم. »

بعد هم همراه مدد وارد یکی از بارها شده و با دعوا و تهدید و به روش خودش بار را دستش می گیرد. یاماچ هم سراغ ادریس می رود و از او می خواهد که کسی را پیدا کند تا به آنها اسلحه بفروشد. ادریس هم پیش اولوچ می رود و اولوچ کسی به اسم شنول را معرفی می کند.

جومالی هم بادیگاردهای محله را که حالا بیکار شده اند جمع می کند و از آنها می خواهد که به سرکارشان برگردند و بارها را به دست بگیرند.

آنها هم یکی یکی به بارها رفته و بادیگاردهای بره های سیاه را کتک می زنند و به کار قبلی شان برمی گردند.

بادیگاردهای بره ها سراغ ماحسون میروند و جریان را برایش تعریف می کنند. ماحسون هم می گوید: «همه رو جمع کنید. حالا که شما رو تک تک یه گوشه گیر انداختن، شماها هم باید تک به تک برین سراغشون! »

شب شده و ادریس وارد خانه می شود. سلطان به گرمی از او استقبال می کند. ادریس از اینکه داخل خانه ی خودش است خوشحال است…

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 163 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 164 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *