خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 199

در این مطلب خلاصه قسمت 199 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 199

.ادریس بدون مقدمه به آذر می گوید: «من پدر صالحم. اومدم بگم که پسرم این کارو نکرده و اگه کرده بود میگفت.

پسر من دروغ نمیگه. ما از هیشکی نمیترسیم. »

آذر کمی به او خیره می ماند و می گوید: «پس تنها چیزی که الان میخوام خون بهاست! باید پنج میلیون واسمون بیارین وگرنه خوددانی! »

ادریس این مسئله را با بقیه در میان می گذارد و می گوید که باید هرطور شده پول را جور کنند.

جومالی اعتراض می کند که چرا باید خون بهای کسی را که نکشته اند بدهند و ادریس می گوید: «شما باید یوجل حرومزاده رو پیدا کنین و به این کارا کار نداشته باشین. »

علیچو حالش بهتر شده و یاماچ از او می پرسد که چرا فکر می کند او مقصر همه چیز است. علیچو با ناراحتی و خجالت زیادی می گوید او بوده که اطلاعاتی درمورد اکشین و بقیه را به یوجل داده. یاماچ به آرامی می گوید که او مقصر هیچ چیزی نیست…

مدد به جومالی و سلیم می گوید که کشتن ساواش کار تمساح بوده و او بعد از انها همراه تعداد زیادی از افرادش به انجا رسیده اما سلیم می گوید: «به نظر من کار یوجله. »

جومالی تصمیم می گیرد که کار تمساح را هم یکسره کند! او کمال و متین را می فرستد تا ردی از تمساح پیدا کنند و بعد هم از سلیم می خواهد تا کمی با هم حرف بزنند.

او می گوید که نجات گفته خائن دیگر اولوچ است. سلیم می گوید که بهتر است عجله نکنند و شاید نجات دروغ گفته باشد.

جومالی از اینکه داملا هم با پدرش همکاری کند نگران است. سلیم پیشنهاد می دهد که پنج میلیون پول را از اولوچ قرض بگیرند تا بالاخره چیزی دستگیرشان بشود.

داملا صبح زود به شرکت پدرش می رود و به او می گوید که جومالی دنبال کسی به اسم یوجل است و اگر پدرش او را می شناسد بگوید چون این وسط جان آدم های بی گناه گرفته شده است. اولوچ عصبانی می شود و می گوید: «من تورو تو اون خونه فرستادم که مقابلشون باشی نه که ازشون محافظت کنی! »

آنها کمی با هم بحث می کنند و داملا از انجا خارج می شود و ناگهان یوجل را می بیند که وارد شرکت پدرش شد. او از پشت در حرف های آنها را می شنود و می فهمد که یوجل همین آدم است. وقتی به خانه می رود جومالی با سو ذهن به او نگاه می کند و بعد هم می گوید: «ما به پول نیاز داریم! باید از بابات بگیریمش. »

داملا می گوید که فکر نکند این فکر خوبی باشد چون پدرش چنین پولی را ندارد! از طرفی هم سلیم سراغ اولوچ می رود و درخواست پنج میلیون پول را می کند و اولوچ قبول می کند. سلیم و کمال از دور اولوچ را زیرنظر می گیرند تا چیزی دستگیرشان بشود.

سلطان صبح زود به خاطر حرف هایی که شب پیش از سلیم و ادریس شنیده بدون اینکه به کسی چیزی بگوید به خانه ملیحه می رود. او با قاطعیت رو به ملیحه می گوید: «من الان به عنوان یه مادر جلوت ایستادم نه یه زن. به خاطر رابطه ای که تو و ادریس سال ها پیش با هم داشتین جون بچه های من در خطره. الان باید همه چیزو به من هم بگی و هرچیزی که شده و میدونی رو من هم بدونم. »

ملیحه می گوید که او هم اندازه ادریس می داند و نه بیشتر.

ادریس به ملاقات علیچو می رود و او را صحیح و سالم می بیند و خوشحال می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 199 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 200 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *