خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 200

در این مطلب خلاصه قسمت 200 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 200

موقع خروج از بیمارستان و طبق روال کاری، پرستار اثر انگشت علیچو را وارد سیستم می کند از آن طرف کسی که سیستم بیمارستان ها را هک کرده با پیدا شدن اثر انگشت علیچو به کسی زنگ می زند و می گوید که بالاخره علی را پیدا کرده اند! او همان روز به بیمارستان می رود و اطلاعات علیچو را به دست می آورد و به خانه ی او هم سر می زند اما علیچو آنجا نیست.

کمال و متین به جومالی خبر اینکه تمساح قرار است کجا باشد و چه کار کند را می دهند.

جومالی خودش را اماده می کند تا حساب او را برسد. او این موضوع را با یاماچ هم در میان می گذارد و حتی قضیه رئیس اولوچ را هم می گوید.

جلاسون به خاطر از دست دادن آکشین دیگر مثل قبل نیست.

او به مکه می گوید که دوست دارد ریشه ی همه ی آنهایی را که به آنها صدمه زده اند را به تنهایی خشک کند تا شاید دلش آرام بگیرد و همراه مکه به نمایشگاه مصطفی می روند.

جلاسون همراه مکه نمایشگاه ماشین مصطفی را به هم می زند و او را هم حسابی کتک می زنند و بعد هم دوتا از ماشین های گرانش را می دزدند و سراغ اوراقی می برند و می فروشند. بعد هم با پولش به بار می روند و گران ترین مشروب را سفارش می دهند و وقتی جلاسون حسابی مست شده با چند نفر درگیر می شود.

او تا صبح در خیابان ها قدم میزند و در آخر در خرابه ای بیدار می شود که یاماچ بالا سرش است. او با دیدن یاماچ او را در آغوش می گیرد و گریه می کند.

یاماچ او را قهوه خانه می برد و کمی که حالش جا امد می گوید: «برای اینکه غمتو از یاد ببری نباید خودتو قربونی کنی. انتقام میگیریم ولی نه اینجوری. »

جلاسون می گوید: «من فقط قلبم نیست که درد میگیره وجدانمم درد گرفته. تو خودت مگه اینجوری نیستی؟ »

چشمان یاماچ پر از اشک می شود و به جلاسون می گوید که باید محکم بماند و خودش را نابود نکند. جلاسون فریاد می زند که نمی تواند به اندازه کافی محکم بماند و بعد هم می گوید که با او کاری نداشته باشند و می رود.

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 200 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 201 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. Ali گفت:

    این دیگه خیلی خلاصه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *