خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 201

در این مطلب خلاصه قسمت 201 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 201

ولوچ با رمزی دیدار می کند و قضیه قرض خواستن کوچوالی ها را به او می گوید.

سلیم از این صحنه فیلم برمیدارد و رمزی هم به یوجل این قضیه را می گوید. یوجل خوشحال می شود که کارها درست پیش می رود و به رمزی می گوید تا به اولوچ بگوید که با یک میلیون کمی کوچوالی ها را معطل کند و شب هم بقیه اش را ندهد تا موقع امدن آذر دست خالی بمانند.

سلیم فیلم اولوچ را به ادریس و عمو نشان می دهد و ادریس به شدت عصبانی می شود و قصد دارد همان لحظه اولوچ را نابود کند اما سلیم به او می گوید که کمی صبر کند تا خودش کارها را پیش ببرد تا به وسیله او به یوجل برسند.

جومالی همراه متین و کمال ساقی تمساح را گیر می اورند و به مکان او حمله می کنند و بعد از نابود کردن نگهبان هایش به او می رسند. تمساح به سمت پای جومالی شلیک می کند و فرار می کند و داخل ماشینش می شود. یاماچ در ماشین منتظر اوست و اسلحه را به سمتش می گیرد.

جومالی هم از راه می رسد و خوشحال از اینکه تمساح را گیر آورده اند اسلحه به سمتش می گیرد. تمساح می گوید که حاضر است برای حفظ جانش پنج میلیون را به انها بدهد.

جومالی ابتدا قبول نمی کند اما یاماچ وقتی می بیند که خیلی به پول نیاز دارند قبول می کند و پول را از او می گیرند.

شب وارتلو آزاد می شود و به قهوه خانه می آید. یاماچ علیچو را هم همراه خود به قهوه خانه می آورد. وارتلو می گوید به خاطر اینکه او ساواش را نکشته بود لازم به انجام این کارها نبود و وقتی چمدان پول ها را باز می کند متوجه می شود که پول هایی که تمساح داده تقلبی هستند.

همه از این که از تمساح رو دست خورده اند عصبی می شوند و نمی دانند چه کنند. علیچو به آرامی گوید که او پول دارد.

کسی او را جدی نمی گیرد و مقدار دقیق پول ها را می گوید و اضافه می کند که از توی آشغال ها پیدایش کرده است.

آنها وقتی پول را می بینند خیالشان راحت می شود. علیچو اصرار می کند که در خانه اش بماند و کمال هم برای اینکه مراقبش باشد پیشش می ماند. شخصی که منتظر علیچو بوده همانجا از دور او را زیر نظر دارد.

آذر طبق قرارشان به گودال می آید و چمدان پول ها را می گیرد و بعد هم رو به کوچوالی ها می گوید: «شما اگه داداش منو نکشتین پس چرا مجازاتشو قبول کردین؟ بهای چیو میدیدن؟! من به خاطر پدرتون که آدم محترمیه بهتون فرصت دادم ولی نه اون اعتراضی به خون بهار کرد نه شما! »

بعد هم پول ها را روی زمین می ریزد و جلوی چشم آنها اتش می زند و می گوید: «تاوان اتیش زدن جیگر مارو نمیتونین با پول بدین! »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 201 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 202 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. مهدی گفت:

    سلام دوست عزیز از زحماتتون ممنون ولی چرا مارو به این داستان عادت دادین ‌بقیش رو نمینویسید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *