خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 248

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 248 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

 

 

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 245

سریال سیب ممنوعه قسمت 248

قبل از پیاده شدن کایا از آسانسور، اندر سوار آسانسور دیگری شده و او را نمی‌بیند.

او با گریه از هتل بیرون می رود. شاهیکا متوجه رفتن کایا شده و با دختری که در اتاق کایا بوده تماس گرفته و به او خبر میدهد.

هنگامی که کایا به اتاق می رود، آن دختر تظاهر میکند که برای نظافت اتاق آمده بوده است.

کایا سپس به رستوران برمیگردد. شاهیکا از اینکه نقشه اش عملی شده و کایا چیزی متوجه نشده است خیالش راحت می شود.

سه روز بعد، کایا و اندر به دادگاه رفته و طلاق میگیرند. کایا از اینکه اندر نیز به راحتی طلاق را قبول کرده و با او حرف نمی زند، متعجب است اما چیزی نمی‌گوید.

ییلدیز با اندر تماس گرفته و با او به کافه می رود. او وقتی متوجه می شود که اندر و کایا طلاق گرفته اند، شوکه می شود.

اندر میگوید که کایا به او خیانت کرده و دیگر هیچ توضیحی به ییلدیز نمی‌دهد. او به ییلدیز تاکید میکند که به هیچ وجه در این مورد با کایا حرف نزند.

بعد از رفتن اندر، ییلدیز که طاقت ندارد و میخواهد علت طلاق را بفهمد، با کایا تماس گرفته و قرار میگذارد. او اصرار دارد تا ماجرا را بفهمد اما کاست توضیحی نمی‌دهد.

وقتی ییلدیز میگوید که اندر گفته است که کایا به او خیانت کرده، متعجب و عصبی می شود.

شاعیکا که از طلاق کایا خوشحال است، پیش کریم رفته و میگوید که برای شب به خانه بیایند، زیرا یک مهمانی خودمانی گرفته است تا سر کایا گرم شود.

او ماجرا را به ییعیت نیز میگوید. ییعیت جشن گرفتن بلافاصله بعد از طلاق را درست نمی‌داند، اما شاهیکا او را قانع میکند که این مار را به خاطر کایا انجام میدهد.

در خانه هالیت، بعد از رفتن هالیت و ییلدیز، زهرا به آسمان پیشنهاد میدهد که در ازای نگهداری بچه های کوچک مثل هالیت جان، کسب درآمد کنند.

آنها چندین بچه را از مادرانشان گرفته و نگه می‌دارند. اندر متوجه بیرون رفتن کایا و ییلدیز شده و از ییلدیز عصبانی می شود.

او با ییلدیز تماس گرفته و ییلدیز حقیقت را به او نمیگوید.

زهرا و آسمان، بعد از نگهداری بچه ها آنها را به والدینشان می دهند، اما یکی از بچه ها گم شده و او را در خانه پیدا نمیکنند.

مادر بچه دم در منتظر است و آنها با استرس خانه را می‌گردند. ییلدیز به خانه آمده و وقتی متوجه قضیه می شود، یه شدن عصبانی شده و همراه زهرا و مادرش دنبال بچه می‌گردد.

آن زن که مشکوک شده، با پلیس تماس میگیرد.ییلدیز بچه را پیدا کرده و تحویل مادرش میدهد، اما پلیس آمده و همه آنها را به کلانتری می برد ‌ وقتی هالیت متوجه قضیه می شود، عصبانی شده و بعد از برگشتن به خانه با آنها حسابی دعوا میکند.

شب در خانه کایا، او وقتی به خانه می آید با دیدن مهمانان متعجب می شود. شاهیکا میگوید که برای حال و هوای او این کار را کرده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 248 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 249 مراجعه فرمایید .

 

منبع : آخرین قسمت پخش شده سریال سیب ممنوعه 

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *