خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 304

در این مطلب خلاصه قسمت 304 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 304

در جنگل هنگام شکار، یاماچ با اسلحه ای که وارتولو و علیچو برایش جاساز کرده اند به چنگیز شلیک می کند اما اسلحه خالی از آب درمی آید. چنگیز به کمک قطعه ی شنودی که در کراوات یاماچ کار گذاشته از نقشه ی او با خبر بوده، دستور خالی کردن اسلحه را به افرادش داده و از پیش مجازاتی هم برای یاماچ در نظر گرفته است. افراد چنگیز جلیقه ی ضد گلوله ای به تن یاماچ می کنند و چنگیز گلوله ای روی آن خالی می کند تا یاماچ خاطره ی آن روز را هرگز از یاد نبرد. وارتولو و علیچو شاهد این صحنه هستند و مطمئن می شوند که چنگیر خیال کشتن یاماچ را ندارد برای همین به خانه برمی گردند. چنگیز علت این عکس العمل سخاوتمندانه اش را برای یاماچ توضیح می دهد:« من تو رو به زور ادم خودم کردم. طبیعتت ایجاب می کنه که یه روز بخوای منو بکشی. اگه فرصت گیر بیاری بازم همین کارو می کنی.»
ندیم که به یعقوب در قهوه خانه پناه داده تمام تلاشش را می کند تا او را از چشم اهالی گودال دور نگه دارد. در آن سو آریک که لحظه ی ورود یعقوب به قهوه خانه را با چشمان خودش دیده متقاعد شده که دشمن اصلی اش گودال است و لیدرهای آنجا قصد کشتنش را داشته اند. او تصمیم می گیرد با افرادش به گودال حمله کند. سرن که نگران آریک است و مثل او گودال را دست کم نگرفته نقشه ی حمله ی آریک را خراب می کند و باعث عصبانیت او می شود.
مردی به اسم سرور که اهل افغانستان است پیش چنگیز می اید و بخاطر دعوایی که با اسکندر دارد از او کمک می خواهد و می گوید:« اسکندر باید کشته بشه اما کسی نباید بفهمه که کشتنش کار من بوده. من از متحدهای مهم شما هستم و ازتون می خوام این کار رو واسم بکنید.» سرور از همکاران قدیمی چنگیز و مسئول پخش مواد مخدر او در افغانستان است. چنگیز برای اینکه موقعیتش در بازار مواد مخدر افغانستان به خطر نیفتد قبول می کند که به سرور کمک کند. او مسئولیت کشتن اسکندر را به یاماچ و آریک می سپارد. آریک به این موضوع اعتراض می کند و می گوید که نمی تواند با یاماچ در یک سطح کار کند. چنگیز به او توضیح می دهد که برای اینکه روزی بتواند پشت میز ریاستش بنشیند به یاماچ نیاز دارد تا چنین ماموریتهای پر خطری را برایش انجام دهد. هم چنین از آریک میخواهد که در طول ماموریت کشتن اسکندر، با یاماچ همکاری کند و قصد کشتنش را نکند. چنگیز خصوصی با یاماچ درباره ی ماموریت صحبت می کند و به او می گوید که اگر بلایی سر پسرش بیاید از چشم او می بیند.
از طرفی اسکند که از نزدیکان رشید فضل الله است سراغ او می رود و ماجرای درگیری اش با سرور را تعریف می کند و از او می خواهد که حافظ جانش باشد. رشید فضل الله قبول می کند که از او محافظت کند.
اسکندر به دیدن موکل ندیم می رود و به او می گوید:« من می خوام با سرور توی افغانستان وارد جنگ بشم. شما هم توی این مدت اردنتها رو دیوونه کنید. جنسهایی که شما می خواید رو فقط من می تونم جور کنم. اگه با هم همکاری کنیم خیلی ثروتمند می شیم.» رئیس ندیم که از پیش خودش با اردنتها وارد جنگ شده زود با اسکندر به توافق می رسد.
رشید فضل الله به دفتر کار چنگیز می رود و از او می خواهد در جنگ افغانها دخالت نکند و تهدید می کند که اگر با سرور همکاری کند و دخالتش را نشان دهد تاوانش را هم پس خواهد داد. چنگیز وانمود می کند که قصد همکاری با سرور را ندارد. رشید فضلالله که یاماچ را در دفتر کار چنگیز و در لباس افراد او دیده، موقع رفتن از خانه ی چنگیز به یاماچ می گوید:« اصلا بهت نمی یاد که آدم این یارو باشی. اگه اسکندر بمیره و تو هم تو مرگش دست داشته باشی کاری می کنم که تاوانشو هم تو و هم گودالت پس بدین.» بعد از رفتن رشید فضل الله یاماچ که خیلی تحت فشار قرار گرفته با به یاد آوردن حرفهای چنگیز که مسئولیت کشتن اسکندر و محافظت از جان پسرش را به او داده و حرفهای رشید فضل الله که با آسیب رساندن به گودال او را تهدید کرده دیوانه می شود و با عصبانیت کراواتش را درمی آورد و به گوشه ای می اندازد. یاماچ به دیدن وارتولو می رود و درمورد مشکل جدیدش با او صحبت می کند و می گوید:« یه آدمی هست که باید بمیره اما حتما هم باید زنده بمونه.»

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 304 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 305 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *