خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 311

در این مطلب خلاصه قسمت 311 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 311

عمو برای آیکوت کار پیدا می کند و او را حسابی خوشحال و امیدوار می کند. سلیم از عمو تشکر می کند و عمو می گوید:« یه جوری تشکر می کنی انگار واسه ثوابش انجام می دم. این کارا وظیفه ی ماهاست. ادریس بابای گودال بود. پدر بودن فقط به محافظت کردن نیست بلکه باید به موقعش از دست آدما بگیری و مشکلشون رو حل کنی.» سلیم تحت تاثیر حرفهای او به خاطره ای از گذشته برمی گردد. چند سال قبل … قهرمان سلیم را در یکی از بارها و در حال آواز خواندن می بیند و یک سیلی در گوشش می خواباند و می گوید:« بهت گفتیم پول بارها رو بیار اومدی جلوی کارکنا آواز می خونی. اینجوری کی تو رو جدی می گیره؟ تو آقای محله هستی.» سلیم با عصبانیت داد می زند:« من آقای محله نیستم. تو آقایی. بابام و عمو و جومالی آقان من نیستم و نمی خوام باشم.» او از بار بیرون می زند و با ناراحتی در گوشه ای می نشیند. قهرمان دنبال او می رود و با لحن ملایم تری می گوید:« یعنی حرف برادر بزرگترت همینقدر برات ارزش داشت؟ من این چیزا رو بهت می گم چون یه روزی وقتی من نباشم، مسئولیت گودال گردن تو می افته و اون وقت نمی خوام که زیر بار مسئولیت خم بشی. باید خودتو آماده کنی. منم دوست داشتم راحت باشم و زندگی خودمو داشته باشم اما کنار اسم ما یه فامیلی هم وجود داره که خودمون انتخابش نکردیم اما برامون مسئولیت می یاره.»….حالا سلیم به یاد قهرمان در کوچه های محله قدم می زند و آهنگ مورد علاقه ی او را زیر لب می خواند. عایشه جلوی قهوه حانه به سلیم می گوید که حال کاراجا خوب نیست و به خودش آسیب زده و فقط هم به حرف سلیم گوش می دهد. سلیم قول می دهد که با کاراجا حرف بزند.
مکه سراغ صفا می رود و به او می گوید:« تو می دونی فیدان بچه ی کدوم محله ست؟» صفا کمی پول جلوی او می اندازد تا راهی اش کند اما مکه به سمت او حمله می کند و بعد از کمی درگیری آدمهای صفا با ضربه ای بی هوشش می کنند و در گوشه ای از شهر رهایش می کنند.
یاماچ در حمام عمومی با وارتولو قرار می گذارد و به او می گوید که از طرف چنگیز ماموریتی دارد و باید جنسهای شخصی به نام خلیل ابراهیم را از بین ببرد. اما در ادامه نقشه اش را بیشتر توضیح می دهد و می گوید:« البته فعلا اینجوریه اما از اونجایی که دشمن دشمنم دوست منه، در آینده سعی می کنم با خلیل ابراهیم علیه چنگیز همکاری کنم.»
جومالی که ندیم را در انباری زندانی کرده سراغش می رود و می پرسد که کیست و برای چه کسی کار می کند؟ ندیم می گوید:« اسم موکل من خلیل ابراهیمه. توی کار مواد مخدره و رقیب و دشمن اصلی چنگیز اردنته. وقتی فهمید گودال هم با چنگیز دشمن شده ازم خواست بیام اینجا و تحقیق کنم. موکل من خوشحال می شه که با شما برای نابود کردن چنگیز همکاری کنه.» جومالی همکاری کردن با آنها را قبول نمی کند اما می گوید:« ما نیاز به کمک نداریم. شما کار خودتون رو بکنید ما هم کار خودمون رو می کنیم.» او ندیم را آزاد می کند.
علیچو و همکارانش مکه را در کنار زباله ها پیدا می کنند و علیچو او را به گودال می برد. مکه به هوش می آید و ماجرای را برای همه تعریف می کند. وارتولو به قضیه ی صفا جدی تر نگاه می کند و برای تنبیه کردن او از یاماچ کمک می خواهد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 311 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 312 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *