خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 371

در این مطلب خلاصه قسمت 371 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 371

یاماچ هربار کابوس های وحشتناکی از وقتی که کولکان شکنجه اش میکرد می بیند. وقتی جومالی می رود که او را بیدار کند، یاماچ دستانش را روی گلوی جومالی فشار می دهد و می گوید: «دست نزن! » و کمی طول می کشد تا به خودش بیاید و متوجه بشود که دیگر کابوسش تمام شده.
سر صبحانه، متین و مدد هم می آیند. داملا که از وضعیت موجود ناراضی است، کنار انها می نشیند. متین و مدد با خوشحالی در مورد کاری که یاماچ کرده صحبت می کنند و می گویند که مردم همه جا در موردش صحبت می کنند. داملا می گوید: «درسته ولی همه میترسن! پس کجان؟ جز شما دیگه کسیو نمیبینم که بخواد همراهیتون کنه! این کار نمیشه. » و بلند می شود و می رود. جومالی از یاماچ و متین و مدد می خواهد هرچقدر پول و اسلحه دارند وسط بگذارند. و بعد با دیدن چند چاقوی ضامن دار و مقدار خیلی کمی پول می گوید: «ما چهار نفریم با هفت تا چشم! چجوری میخوایم پیش بریم؟ حق با داملاست. » یاماچ کمی فکر می کند و صندلی اش را برمیدارد و می گوید: «پس منم میرم اینجوری جلوش میشینم تا باعث عذاب وجدانشون بشم! »
وارتلو از خانه بیرون می زند که دختری مقابل ماشینش می ایستد و خودش را خبرنگار معرفی می کند تا در مورد گودال اطلاعات به دست بیاورد. وارتلو می گوید که علاقه ای به این کار ندارد اما وقتی دختر اسم دوستش هاله که با ادریس کوچوالی مصاحبه کرده بود را می آورد، وارتلو هم راضی می شود. دختر در مورد کسی به اسم عمو می پرسد. وارتلو مکث می کند و می گوید: «عمو، عموئه دیگه! برادر بابامه. ما هم احترامشو نگه میداریم. »
وقتی وارتلو به قهوه خانه می رسد، یاماچ را می بیند که مقابل آنجا نشسته. یاماچ می گوید که قصد ندارد از جایش بلند بشود و به چشمان جومالی خیره می شود. کمی بعد جومالی و ندیم از جایشان بلند می شوند تا به کارشان برسند. و یاماچ هم بلند می شود و به سمت خانه ی علیچو می رود و صندلی را مقابل مشتری ها می گذارد. مشتری ها و مردم محله که تاب نگاه کردن به چشمان یاماچ را ندارند بلند می شوند و می روند. صاحب انجا به یاماچ می گوید: «من چجوری کار کنم؟ مشکل من که با علیچو نیست. وقتی اومدیم اینجا این خونه خالی بود! » یاماچ می گوید: «باید این خونه رو به علیچو برگردونین. منم کمکت میکنم تا مغازه تو جای دیگه باز کنی! »
عمو جومالی سراغ بلال می رود و از او می خواهد تا برای حمل و نقل مواد و جنس هایش از تانکر ها و کامیون های بلال استفاده کنند. بلال قبول نمی کند و جومالی تهدیدش می کند که اگر تا چند روز دیگر پیشنهادش را قبول نکند، او و کامیون هایش را نابود خواهد کرد. عمو جومالی به محض خارج شدن از مکان بلال، به ندیم می سپارد تا تمام کامیون های بلال را منفجر کنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 371 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 372 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *