خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 247

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 247 را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 152

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 247

بهیجه میخواهد به زلیخا دارویی تزریق کند تا او بمیرد. همان لحظه زلیخا بیدار می شود و با دیدن پرستاری که به زور میخواهد به او تزریق کند، شوکه می شود و شروع به داد و فریاد میکند. او در حال تقلا، ماسک صورت بهیجه را کنار می زند و با دیدن او ش شوکه و عصبانی می شود. سپس به صورت بهیجه چنگ می زند. بهیجه از اینکه موفق نشده است عصبانی می شود و سریع از اتاق بیرون می رود. سربازها به دم در اتاق برمیگردند و با صدای شنیدن جیغ های زلیخا داخل می روند. دکترها نیز می آیند. زلیخا می‌گوید که بهیجه به اتاق آمده بود تا او را بکشد. سربازها از ترس می‌گویند که آنها از دم در اتاق تکان نخورده اند و چنین چیزی غیر ممکن است. دکتر ها نیز می‌گویند که حتما تاثیر داروهای مسکن است. زلیخا کلافه شده و با فریاد می‌گوید که توهم ندیده است و مطمئن است که بهیجه به آنجا آمده بود. زلیخا از اینکه حرفهایش را باور میکنند عصبی شده و میخواهد که ژولیده را صدا بزنند.
بهیجه از بیمارستان بیرون می رود و لباسهای پرستاری را داخل سطل زباله می اندازد و سریع به خانه می رود.
ژولیده و صباح الدین به بیمارستان می روند و زلیخا ماجرا را تعریف می‌کند. صباح الدین سعی دارد او را متقاعد کند که تاثیر داروهای آرامبخش است. یکی از سربازها به دیگری می‌گوید که اگر حقیقت را بگوییم، اضافه خدمت میخوریم. آنها ترجیح می‌دهند که سکوت کنند. ژولیده سردرگم شده و از طرفی حس میکند که شاید زلیخا راست می‌گوید. با این حال آنها هیچ مدرکی ندارند.
بهیجه به خانه می رود. مژگان او را میبیند و تعجب میکند که کجا بوده است. بهیجه هول می شود و میگوید که داروی فشارش تمام شده بود و برای خرید رفته بود. مژگان در مرود خراشیدگی صورت او سوال میکند. بهیجه می‌گوید که کرمعلی او را چنگ زده و باید ناخن‌هایش را کوتاه کنند. او سپس به اتاقش می رود.
دمیر به خانه می رود و همچنان با هولیا به خاطر از بین بردن فیلم بحث میکند.
عبدی، یکی از کارگران دم خانه غفور می رود و خبر میدهد که همه زندانی ها مسموم شده اند. غفور سریع به خانه دمیر می رود و موضوع را می‌گوید. هولیا از اینکه کار دمیر نبوده است خیالش راحت می شود. دمیر با دلخوری میگوید که از این موضوع با خبر بوده است و از اینکه هولیا تصور می‌کرد او زلیخا را مسموم کرده، ناراحت و عصبی است. هولیا چنین چیزی را انکار میکند و میگوید که دمیر را باور دارد.
ایلماز به خانه می رود. تکین از او میخواهد که آرام باشد و انقدر با اطمینان نگوید که دمیر زلیخا را مسموم کرده است. ایلماز با حرص می‌گوید که مطمئن است کار دمیر است زیرا چنین کارهایی از او بر می آید. مژگان پیش آنها می آید. همان لحظه از طرف بیمارستان تماس میگیرند و خبر می‌دهند که تعداد زیادی بیمار از زندان به آنجا آمده و از مژگان می‌خواهند که به بیمارستان برود.
مژگان می رود و تکین به ایلماز می گوید که حق با او نبوده و دمیر بی گناه بوده است.
مژگان به بیمارستان می رود و بین حرفهای صباح الدین و دکتر دیگر، در مورد ادعای حمله بهیجه به زلیخا می شنود. او عصبی و کلافه می شود و می‌گوید که زلیخا حالا دیگر پای عمه او را نیز وسط میکشد. صباح الدین به او می‌گوید که زلیخا در شرایط خاص و پر تنش است و داروها نیز روی او تأثیر می‌گذارند و نباید حرفهایش را جدی گرفت.
تکین به اتاق ایلماز می رود و به او می‌گوید که آن روز اشتباه کرده بود که جلوی ایلماز برا رفتن پیش دمیر را گرفته بود و شاید او نباید در انتخاب و تصمیمات ایلماز دخالت داشته باشد و او خودش یه قدر کافی عاقل و بالغ است که تصمیم بگیرد. سپس اسلحه را به او پس میدهد و می‌گوید که اطمینان دارد که ایلماز در جای صحیح از آن استفاده میکند.
روز بعد اوزوم در حیاط مشغول بازی است و بچه های دیگر را میبیند که به مدرسه می روند. او ناراحت می شود و دوست دارد به مدرسه برود. ثانیه او را به آشپزخانه می برد و می‌گوید که حالا وسط سال است و او باید تا سال بعد برای رفتن به مدرسه صبر کند. هولیا به آشپزخانه می آید و وقتی موضوع را می فهمد، می‌گوید که خودش با مدرسه صحبت میکند تا اوزوم را ثبت‌نام کنند. اوزوم خوشحال می شود و از ثانیه از هولیا تشکر میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 247 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 248 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *