خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۷۲ + زیرنویس و دوبله

فیال شنیداری این قسمت

آزرا فوری خودش را داخل استخر انداخته و فاطمه را که بیهوش شده است، از آب بیرون میکشد. بقیه کارکنان به کمک آمده و آمبولانس خبر میکنند. فاطمه به هوش نمی آید و او را به مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل می کنند. آزرا در عین اینکه خیلی شوکه شده، به مرت که ترسیده است دلداری میدهد و او را آرام می‌کند. جنک نیز خودش را به بیمارستان می رساند.
جانسو در کافه با سومرو دعوای شدیدی میکند و به خاطر اینکه تمام این سالها او را با دروغ بزرگ کرده شاکی است. او به سومرو اجازه دفاع از خود نمی‌دهد و کافه را ترک میکند. او به خانه رفته و چمدانش را جمع میکند و از آنجا می رود. حال او اصلا خوب نیست و مدام گریه میکند.
سومرو با عصبانیت پیش برهان می رود و با او دعوا میکند. برهان از اینکه سومرو بخاطر اشتباه خودش طلبکار است، شاکی شده و حقی به او نمی‌دهد.
فریده خانم از ماجرای غرق شدن فاطمه مطلع شده و خودش را به بیمارستان می رساند. مرت با آزرا بهتر رفتار میکند و از اینکه آزرا او را نجات داده، احساس آرامش دارد. آزرا نیز بخاطر اینکه کمی به مرت نزدیک شده است خوشحال است.
در خانه هولیا، مسعود طبیعی رفتار کرده و میخواهد زندگی عادی سابق را پیش بگیرد، اما هولیا به او میگوید که همچنان برای گرفتن طلاق مصمم است.
آزرا و جنک همچنان درگیر فاطمه هستند. فریده خانم، مرت را به خانه میبرد تا کمی آرام بگیرد . مرت نگران فاطمه است و استرس دارد.
از آنجایی که فاطمه در لیست پیگردهای قانونی بوده، پلیس به بیمارستان آمده و وقتی میفهمند که فاطمه سر کلاس شنای مرت حاضر شده و با مرت رابطه خوبی دارد ، اطمینان حاصل میکنند که او همدستی دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *