خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۶۵ + زیرنویس و دوبله

عظمی به دفتر جنک می آید. او بسیار عصبانی است و طلبکارانه به خاطر تعطیل شدن شرکت تاریک با او دعوا می کند. او می گوید که شرکت به اسم شخص دیگری است و جنک نمی‌داند با چه کسی طرف است و برای او بد خواهد شد. جنک به این حرف او اهمیتی نمی‌دهد.
آزرا دستیار اول سرآشپز شده است. فریده خانم از اینکه او پیشرفت کرده و کارش خوب است خوشحال است و او را تشویق می کند.

در مدرسه، آردا به خاطر جیدا از یاغمور فاصله می‌گیرد. جیدا خوشحال شده و با او آشتی می کند. اما مشخص است که یاغمور به آردا علاقه دارد و فکرهایی در سر دارد.
ملیس و قدیر با یکدیگر به جنگل می روند. ملیس در لابه لای حرف ها در مورد مشکلات داخل خانه صحبت می کند و قدیر سعی در حرف کشیدن از او دارد.
سومرو در کافه به هالیت در مورد بازجویی توضیح می دهد و این که حرف های خوبی در مورد مسعود گفته تا بتواند او را تبرئه کند. او باز هم پشت سر آزرا صحبت کرده و او را مقصر می‌داند و با حرف هایش هولیا را تحریک می کند.
جانسو به رستوران می رود. او پیش فریده خانم رفته و دوباره نقش بازی می کند و شروع به خوب جلوه دادن خودش و خراب کردن آزرا می کند. او به فریده می گوید که آزرا به مادرش تهمت قتل زده است. او از فریده می خواهد که آزرا را راضی کند تا شکایتش را از سومرو پس بگیرد. فریده خانم برای بهتر شدن حال جانسو او را دلداری می دهد.
بعد از رفتن جانسو، فریده خانم با آزرا صحبت می کند و او را به خاطر رفتار های اخیرش شماتت می کند. او همچنین از آزرا می خواهد که شکایت را پس بگیرد. آزرا از اینکه هیچکس او را درک نمی کند ناراحت است .
هولیا و سومرو و سراب در کافه دور هم هستند. حال هولیا به خاطر شرایط مسعود بد است. سراب و سومرو  آزرا را مقصر می دانند و باعث می شوند هولیا عصبی شده و سراغ آزرا برود تا با او حرف بزند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *