خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۳۳ + زیرنویس و دوبله

لیلا به هالیت خبر می دهد که زهرا در حال رفتن از خانه است. هالیت او را جدی نمی گیرد و می گوید او هرجا برود شب به خانه برمی گردد. زهرا گریه کنان به خانه سینان می رود و ماجرا را تعریف می کند. سینان خودش را به آن راه میزند و با زهرا همدردی می کند.

زهرا شب به خانه برنمی‌گردد. هالیت که چنین انتظاری نداشته، وقتی می بیند که گوشی او نیز خاموش است، به همه می‌سپارد که دنبالش بگردند اما کسی از او خبری پیدا نمی کند.

شب، ایندر به بهانه زهرا به اتاق هالیت می رود و با او مهربان و و صمیمی صحبت می کند. ییلدیز به اتاق آمده و از دیدن این صحنه‌ به ستوه می آید. او به هالیت می گوید که دیگر نمی‌تواند حضور ایندر را به بهانه اریم تحمل کند و اگر وضعیت اینگونه باشد از خانه می رود. ایندر از اینکه بلوا به پا کرده در پوست خودش نمی‌گنجد.

هالیت با ییلدیز صبحت کرده و می گوید از او در این وضعیت انتظار درک دارد.

در شرکت، جم و زینب با یکدیگر هستند . علیهان هر بار که آنها را با یکدیگر می بیند به هم می‌ریزد اما به روی خودش نمی آورد. زینب با پسر جم رابطه خوبی دارد و به یکدیگر نزدیک شده اند.

کارکنان شرکت برای جلسه ای به شهر شیله می روند، آنجا نیز بیشتر اوقات زینب و جم با یکدیگر هستند. جم به زینب در مورد طلاق گرفتنش و آوردن پسرش کوین از آمریکا پیش خودش توضیح می دهد. شب هنگام شام، زینب سر میز نیامده. علیهان سراغ او را می گیرد. جم دنبال زینب می رود اما دیگر برنمی‌گردد. حال علیهان بد می شود. او دوباره دچار حمله شده و تشنج می کند‌. هنگامی که به استانبول برمی گردد، نزد روان پزشکش می رود. دکتر، مشکل علیهان را به خاطر بدبینی نسبت به خیانت مادرش در کودکی است.
هالیت خودش به زهرا پیام می دهد. زهرا از اینکه پدرش نگران او شده و می خواهد به خانه برگردد، خوشحال می شود. سینان در این مدت مغز زهرا را شست و شو داده و او را برای مقابله با پدرش جری کرده است.
زهرا به خانه برمی گردد. هالیت از تمدن او خوشحال می شود. زهرا خیلی غیر منتظره، به پدرش می گوید که تصمیم گرفته تا آزادانه زندگی کند و برای خودش تصمیم بگیرد. او می گوید که ازدواج کرده است، و می خواهد همسرش را معرفی کند. او به سمت در می رود و با سینان وارد سالن می شود.

هالیت و ییلدیز و به خصوص ایندر، شوکه می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *