خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۳۲ + زیرنویس و دوبله

حسن، راننده فریده خانم وقتی شرایط را بد می بیند برای اینکه فریده خانم تنها نباشد به آزرا زنگ می زند و ماجرا را می گوید. آزرا شب خودش را به بیمارستان می رساند تا فریده خانم را ببیند اما جنک دم در مانع ورود او می شود و می گوید: «تو باعث و بانی این مشکلات هستی و باید از زندگی ما بیرون بروی». آزرا سرخورده برمی گردد.
جنک برای دیدن فریده خانم داخل اتاق او می رود.او بسیار ناراحت و متاثر است و این کار مادرش را درک نمی کند. فریده خانم از آزرا خبر می گیرد اما جنک نمی‌گوید که او آمده بود و برعکس می گوید: «آزرا دیگر نیست و نمی آید».
عظمی که تمام هماهنگی ها و پیگیری های مسأله سلامت روانی فریده خانم زیر سر او بوده است، شب با سراب خانم در این مورد صحبت می کند. آنها هر دو فکر می کنند که علت نگه داشتن فریده خانم و امضا نکردن برگه سلامت به خاطر مشکل داشتن اوست و آنها حق داشتند نگران باشند و آزرا یک آدم شیاد است. در صورت مشخص شدن مشکل روان فریده خانم، آزرا به عنوان کلاهبردار محکوم شده و ماجرای ارثیه تمام می شود.
عظمی پیش تاریک در رستوران می رود.تاریک به خاطر پنهان کردن این تصمیمات در مورد فریده خانم از دست پدرش دلخور است. عظمی توجیه می کند که خودش فکر نمی‌کرده کار به پلیس بکشد و از این بابت ناراحت است. تاریک به او می گوید: «نباید خودت را قاطی این کار می کردی. حالا به دردسر میفتی.» . وقتی تاریک می فهمد که از آزرا هم شکایت شده، بیشتر به هم می ریزد .
در بیمارستان، سراب و ملیس و جنک و آردا جمع شده اند. آردا به شدت از دست مادر و خواهرش عصبانی است و با آنها به تندی برخورد می کند. ملیس خیلی پشیمان و ناراحت است. سراب می گوید: «فکر نمی‌کردیم قضیه اینگونه تمام شود و فقط یک برگه سلامت ساده بود».
شب آزرا در خانه، برای خاله حسنیه اتفاقات اخیر را با ناراحتی تعریف می‌کند و می گوید این بلاها حق من نیستند. حسنیه به او می گوید: «حق فریده هم نیست و تو و فریده باید پشت هم باشید و دست همدیگر را رها نکنید».
شب در اتاق فریده خانم، دکتری که او را مورد بررسی قرار داده بود داخل می آید و با او صحبت می کند. دکتر به فریده خانم می گوید: « شما از لحاظ عقلی از همه سالم تر هستید. علت اینکه من شما را مرخص نکردم این بود که می خواستم از نزدیک با شما صحبت و تشکر کنم. شما مادر ما هستید و تمام این سالها من و دیگر دوستانم تحت حمایت مالی شما درس خوانده ایم».
فریده خانم خیلی متاثر و خوشحال می شود‌.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *