خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۳۵ + زیرنویس و دوبله

وقتی آزرا وارد خانه می شود، همه فکر می کنند که او قرار است آنجا مهمان باشد اما فریده خانم با گفتن اینکه آزرا از این به بعد با ما زندگی می کند، آب پاکی را روی دست همه می ریزد. آزرا به اتاق جدیدش می رود تا جابه جا شود. جنک از عصبانیت جمع را ترک می کند. سراب و ملیس فکر می کنند فریده خانم این کار را به تلافی کار آنها انجام داده تا عصبانی شان کند.
سراب به سومرو زنگ زده و قضیه را می گوید. سومرو به او می گوید: « به خواسته اش رسید و به زودی شما را نابود می کند.»
مسعود به سومرو زنگ زده و با عصبانیت از او می پرسید چرا چنین داستانی در مورد پول سر هم کرده و اسم شراکت را آورده است. سومرو مسعود را بخاطر بی ملاحظگی اش مقصر می داند و دوباره مقروض شدن او را گوشزد می کند و مسعود از این بابت بیشتر عصبانی می شود‌.
جانسو وقتی می فهمد که آزرا به خانه فریده خانم رفته و به جنک نزدیک شده، بسیار حسادت می کند و مطمئن می شود که آزرا برای انتقام از جانسو این کار را کرده است. او می خواهد هرطور که شده ضربه ای به آزرا وارد کند.
در یتیم خانه، مدیر برای مرت معلم خصوصی پیانو گرفته است. مرت چند بار اسم مامان سومرو را می برد. فاطمه برای توجیه می گوید که سومرو نام مادر من است که به تازگی فوت کرده است.
شب سر میز شام، صحبت از پروژه یتیم خانه آردا است. آزرا پیشنهاداتی می‌دهد که آردا و فریده خانم استقبال می‌کنند. ملیس از اینکه آزرا مورد توجه است حس خوبی ندارد. او از بودن آزرا در آن خانه بیش از همه در عذاب است و واکنش نشان می دهد.
عظمی پیش پسرش تاریک به رستوران می رود. او در مورد اینکه از شرکت اخراج نشده توضیح می دهد و می گوید برای شرکت خودش برنامه هایی دارد و از تاریک می خواهد رستوران را ول کرده و به او برای شرکت کمک کند‌.
فریده خانم متوجه می شود که در نبود او، سراب وکالت امور شرکت را بدون مطالعه و اطلاعات به عظمی داده و معلوم نیست که عظمی در این مدت چه کار کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *