خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۲۸ + زیرنویس و دوبله

آزرا تا صبح روی راه پله خانه می ماند. صبح فریده خانم که از خواب بیدار می شود، جنک را که بالای سرش خوابش برده می بیند. فریده خانم می خواهد آزرا را ببیند و حرفهایش را بشنود. جنک از او گله می کند که با وجود دیدن اشتباهات آزرا باز هم می خواهد به او فرصت بدهد تا کارهایش را توجیه کند.
فریده خانم آزرا را روی راه پله می بیند و با خودش به رستوران می برد. آزرا تمام ماجرا را برای فریده می گوید. او از اینکه بi خاطر حرف سومرو این قضیه را پنهان کرده شرمنده است و معذرت خواهی می کند. فریده خانم تازه متوجه می شود زنی که نامادری بدجنس بوده و باعث گم شدن مرت بوده همان سومرو است. او حرفهای آزرا را باور م یکند و با وجود دلخوری، همچنان از او حمایت می کند.
تنها کسی که حرفهای آزرا را قبول داشته و حادثه از او دلگیر نبود و تهمت‌های را باور نکرد، تاریک بود.
فاطمه قبل از رفتن مقداری پول و طلا از لوازم سومرو برداشته و با مرت رفته است. آنها شب را در خیابان سپری کرده اند. فاطمه دنبال جای امنی می گردد تا بتواند مرت را به آنجا ببرد. سومرو و جانسو نگران آنها هستند.
سراب خانم و عظمی تصمیم گرفته اند از طریق گرفتن برگه عدم سلامت روانی فریده خانم، اختیاراتش را از او سلب کنند. سراب این قضیه را سر میز صبحانه مطرح میکند و با برخورد شدید جنک و آردا روبه رو می شود. او اما در جواب به عظمی می گوید: «جنک موافقت کرده و شما اقدام کنید».
جنک وقتی به نظر خودش م یفهمد که مادر بزرگش، بعد از شنیدن حرفهای آزرا دوباره گول خورده است، از دست او عصبانی شده و با او بحث می کند. همه انتظار داشتند که آزرا از رستوران اخراج شود اما او همچنان مشغول به کار است. داخل رستوران همه همکاران آزرا و جنک ، با آزرا برخورد تند و سردی دارند و او را به چشم یک مجرم و کلاهبردار می‌بینند. جنک که خودش در ظاهر از آزرا بیزار است و با او بدرفتاری می کند، در مقابل بدرفتاری همکاران شاکی شده و از آنها ایراد می گیرد.
سراب و هولیا به کافه ی سومرو رفته و در مورد اتفاقات اخیر صحبت می کنند. سومرو دوباره شروع به مظلوم نمایی و بد جلوه دادن آزرا می کند. سراب به سومرو می گوید: «در مورد آزرا هر اتفاقی که بیفتد اگر نیاز بود از من حمایت کن و پشتم باش». سومرو با کمال میل قبول میکند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *