خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۳۸ + زیرنویس و دوبله

عایشه و کرم در خانه ولکان هستند. آنها خانه را تمیز کرده و عایشه غذا درست می کند. بعد از خوردن شام، رضا سر زده به خانه ولکان می آید. کرم و عایشه غافلگیر می شوند. رضا به اصرار آنها را به خانه خودشان می برد.
شب در خانه، معمر به عایشه پیام می دهد و می خواهد او را ببیند اما عایشه به پیام او اهمیتی نمی دهد. کرم و عایشه شب را به اجبار رضا به اتاق آنها رفته و باز هم روی یک تخت اما با فاصله می خوابند.
یلدا شب قبل از خواب وقتی می بیند محسن دنبال قرصهایش می گردد و بیماری او را به رویش می آورد. محسن وقتی می بیند یلدا ماجرا را فهمیده، می گوید: «تا الان صبر کرده بودم تا پسرم شرکت را به دست بگیرد، اما الان حاضرم که عمل بشوم‌.». او تصمیم می‌گیرد تا چند روز آینده خودش را برای جراحی آماده کند.
نیمه شب عایشه که باز هم در حال دیدن خواب عاشقانه با کرم بود، بیدار شده و می بیند کرم نیست. کرم در حیاط خانه با خودش خلوت کرده است. عایشه شالی برداشته به حیاط می رود و روی شانه های کرم می اندازد.
صبح ارکوت موقع رفتن به سرکار عایشه و کرم را در حیاط می بیند که خوابشان برده است.
مادر کرم به او زنگ زده و وقتی می فهمد آنها در خانه مادر عایشه هستند عصبانی می شود. از محسن می خواهد که با کرم تماس بگیرد و او را برگرداند اما محسن زیر بار نمی رود و می گوید: «کسی که رفته خودش باید برگردد و به من ربطی ندارد که کجاست.»
صبح کرم دنبال کار به چند شرکت برای مصاحبه می رود اما موفق نمی شود. رفعت رقیب شرکت محسن ، با او تماس می گیرد و قرار ملاقات می گذارد.
ارکوت و صبری شیرینی های خانگی خود را بسته بندی کرده و در شرکت به فروش می رسانند. آنها سود خوبی می کنند و از این قضیه خوشحال هستند اما آتیلا که به ارکوت شک کرده است او را زیر نظر دارد. او تحقیق می کند و م یفهمد برند این شیرینی وجود ندارد و ساختگی است.
همزمان با کرم،عایشه هم برای بستن قرارداد تبلیغات جدید پیش سرپیل خانم در رستورانی رفته است. او هنگام بستن قرارداد، سرمایه دارهای شرکت خارجی که در جلسه آخر بخاطر کرم قرارداد را کنسل کرده بودند می بیند. او با آنها صحبت کرده و متقاعدشان می کند تا دوباره جلسه بگذارند. وقتی این خبر را به کرم می دهد، کرم مخالفت می کند. عایشه سرخورده و ناراحت می شود .
رفعت با محسن تماس می گیرد و با گفتن اینکه کرم قرار است از این به بعد با او کار کند، محسن را تحریک می کند. محسن عصبانی شده و نمی تواند چنین چیزی را باور کند. کرم سر قرار با رفعت می رود اما وقتی پیشنهاد او را می فهمد، آن را رد می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *